וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה למנכ"ל ערוץ 10, יואב הלדמן, מונה למנכ"ל נענע10

3.3.2015 / 11:58

בערוץ ממשיכים את מגמת הכלת נענע10 לתוכו: המשנה למנכ"ל והאחראי על הכספים והתפעול יואב הלדמן יישא גם בתפקיד מנכ"ל נענע10 - ויחליף את דני רייכר שפרש לאחר שנה בלבד

יואב הלדמן. סיון פרג',
יואב הלדמן/סיון פרג'

ערוץ 10 ממשיך את מגמת הכלת נענע10 לתוכו: המשנה למנכ"ל הערוץ האחראי על הכספים והתפעול יואב הלדמן מונה לתפקיד מנכ"ל נענע10.

הלדמן יחליף את דני רייכר שפרש מהתפקיד לפני מספר ימים, וסיכם שנתיים של אי יציבות ארגונית בצמרת האתר. רייכר מונה לפני כשנה לתפקיד, אליו הגיע לאחר שכיהן תקופה קצרה כמנהל פעילויות הניו מדיה של ערוץ 10. הוא החליף את יריב ג'בלי ששימש אף הוא שנה בלבד בתפקיד המנכ"ל. לפניו שימש בתפקיד במשך ארבע שנים גיא אלון אליאב.

באתר ציינו היום (שלישי) כי "עם ההתייצבות הכלכלית בערוץ 10 והטמעת השינוי האסטרטגי בערוץ עצמו, ישנה כעת כוונה למקד גם את פעילות נענע10 ופעילות הדיגיטל של הערוץ , לחזק את שדרת ההנהלה ולמנף את נכסי ערוץ 10 וזאת בכדי למצות את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בפעילות נענע10 והדיגיטל".

יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10 אמר: "ניהול ממוקד ויעיל ומינוף נכון של הנכסים המרכזיים של ערוץ 10 וחדשות 10 יאיצו את צמיחת האתר וימצו את הרווח הפוטנציאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully