וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את עומרי ביטרן

וואלה! ברנז'ה

3.3.2015 / 14:42

עומרי ביטרן. ראובן קסטרו
עומרי ביטרן/ראובן קסטרו

עורך המשנה של נענע10 ומנהל מחלקת התוכניות באתר (צילום: ראובן קסטרו)

גיל: 30

מה בעצם אני עושה: כעורך משנה אני אחראי לכתבות העולות באתר – החל מבחירת הרעיונות, דרך בחירת הכותרות ועד לעריכת הטקסט, בנוסף אני מנהל את עבודת העורכים והכותבים באתר, אחראי על מתחמי תוכן שיווקי ומנהל פרויקטים תוכניים שונים ואף כותב בעצמי טורים. כמנהל מחלקת התוכניות אני אמון על הממשק מול מחלקות התוכן בערוץ 10, אחראי על מתחמי תכניות ערוץ 10 באתר כדוגמת "גב האומה", "המתנחל", "פנים אמיתיות", "ערב טוב עם גיא פינס", ועל עמודי הפייסבוק שלהן.

השכלה: בוגר תואר ראשון בניהול וסטודנט לתואר שני בספרות.

תפקידים קודמים: עורך בעיתון של אוניברסיטת בן גוריון כסטודנט, מנהל לקוחות במשרד הפרסום DDB (זרמון גולדמן), כותב תכנים שיווקיים ועורך במחלקת החדשות של נענע10.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אני חייב תודה לאנשים רבים, שהאמינו בי וסייעו לאורך הדרך. אציין את המפיקים הראשיים עדנה צורן ואדם בר יעקב שזיהו את הפוטנציאל לפני כולם, האמינו ביכולות שלי ופתחו בפני דלת בתחילת דרכי. רוצה לציין גם את איליה ירוחימוביץ', ראש דסק החדשות לשעבר בנענע, שלימד אותי לעבוד נכון ויעיל מבלי לוותר אף פעם וכמובן את המנכ"ל הנוכחי דני רייכר והעורך הראשי ערן ב.י, שעודדו אותי להתפתח ולהביא את היכולות שלי לידי ביטוי.

איפה אתה בעוד 5 שנים: עורך ראשי של אתר אינטרנט מוביל בישראל ומחזיק בתואר "האיש שצפה בכל סרט שיצא משחר ההיסטוריה".

מה אוכל לצהריים: אני לא אוכל בצורה מסודרת. בכל בוקר מוצא את עצמי מתייעץ עם שאר עורכי נענע10 מה כדאי לאכול. בתום "דיון מעמיק" ולאחר שאני מקושש ממה שהם אוכלים, אני מקבל החלטה מושכלת ותמיד מסיים בכריך טונה או סלמון.

פרגן למתחרים: אמיר צומר עורך בוואלה סלבס ואביעד קידרון העורך של וואלה תרבות-מהווים דוגמא לעורכים מעולים, שיודעים איך להפוך גם אייטם תפל לחגיגה. עבורי זה מעורר השראה.

  • עוד באותו נושא:
  • נענע10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully