וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמט ישראלי ישודר בפריים טיים של רשת NBC

4.3.2015 / 10:54

רשת NBC שוב מביעה אמון בפורמט ישראלי, ואחרי ששידרה בהצלחה את "לעוף על המיליון" היא מודיעה כעת על שיבוצו בפריים טיים של הפורמט "I Can Do That" שפיתחה "ארמוזה פורמטס" ושכבר נמכר ליותר מ-15 טריטוריות בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי ארמוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת NBC האמריקאית מפיקה את הפורמט הישראלי "I Can Do That" ותשבץ הקיץ שישה פרקים שלו בשעות הפריים טיים - הישג לחברת הפורמטים הישראלית "ארמוזה פורמטס" שפיתחה אותו בשיתוף עם ערוץ הטלוויזיה הסיני JSBC ומכרה אותו ליותר מ-15 טריטוריות.

מדובר בפורמט השני שארמוזה מכרה לרשת NBC, ששידר בעבר את השעשועון "לעוף על המיליון". במרכזו תחרות בין קאסט קבוע של שמונה סלבריטאים מופיעים מול קהל במופע הדורש מיומנויות שונות מאלה שיש להם, תוך שהם נתונים לשיפוט של קהל הצופים.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס מסר: "שידורו של פורמט ישראלי בפריים טיים בערוץ ברודקאסט אמריקאי מוביל הוא הישג אדיר ליצירה הישראלית ופריצת דרך משמעותית עבור החברה. זוהי הוכחה ניצחת שיוצרים ישראלים יכולים להצליח בגדול מעבר לים גם ללא גב של גופי שידור ישראלים". נשיא NBC פול טלגדי מסר: "אנחנו נרגשים לצפות בקאסט הסטארים שלנו שהורכב במיוחד לפורמט החדש ,שנענים לאתגר בדרך כה חדשה ורעננה. הצופים שלנו הולכים להתאהב באיך שאנשי הבידור מבטן ולידה דוחפים עצמם מחוץ לאיזור הנוחות שלהם כדי להרים מופע מרהיב בכל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully