וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מסקרים בחירות ללא פוליטיקאים? בערוץ 8 יודעים

5.3.2015 / 11:54

בערוץ 8 נערכים לשלושה ימי שידור מיוחדים לקראת הבחירות, ימי שידור ללא מתמודדים ופוליטיקאים. השידורים שיורכבו מסרטים דוקומנטרים של יוצרים ישראלים ופאנלים של פרשנים באולפן - וללא מתמודדים, פוליטיקאים או תעמולה

רינו צרור. נמרוד סונדרס
רינו צרור/נמרוד סונדרס

ערוץ 8 שבבעלות "סלוצקי אפיקי תקשורת" ישדר ספיישל בחירות בהגשת רינו צרור במשך שלושה הימים שיקדמו לבחירות. הספיישל, תחת השם "ברוב קולות", יכלול סרטים דוקומנטריים לצד פאנל מומחים באולפן.

ביום שני ישודר סרטם של רונן זרצקי ויעל קיפר אשר יעסוק במגזר הערבי ויבחן את מהלך איחוד המפלגות הערביות. לאחר מכן ישודר סרטו של ניר ברעם אשר ליווה את מפגשי הבוחרים של "יש עתיד". ביום שלישי ישודר סרטה של שירלי ברקוביץ עם "המצביעים החדשים", אשר ילווה את הצעירים והמנהיגים של הדור הבא בדרכם לקלפי בפעם הראשונה. סרטו של ברק היימן, אשר ישודר מיד לאחר מכן, יעסוק בקול החרדי. ביום רביעי ישודר סרטה של דפני ליף, בו היא עוקבת אחרי חסרי הבית הפוליטי. ליף תציג את קולם של אלה הבוחרים שלא להצביע לאיש, שלא מוצאים מנהיג ראוי או מפלגה לה ירצו לתת את קולם. מיד לאחר מכן ישודר סרטו של גיל מזומן על מצביעי הכיפה הסרוגה: "כל הדרך מנפתלי בנט ועד אלי ישי".

רינת קליין, מנהלת ועורכת ראשית ערוץ 8: "החלטנו לראשונה לשדר פרויקט טלוויזיוני תיעודי ומיוחד לבחירות בהמשך ישיר לקו החברתי והעדכני של ערוץ 8, לצד סדרות כמו "כביש 90", "לוד - בין יאוש לתקווה" ו"אני ה'", אף היא של רינו צרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully