וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחפושת לא מקורית: טיים אאוט העתיקו מעכבר העיר ונתפסו על חם

5.3.2015 / 17:36

בלעדי: המלצות מסיבת הפורים של טיים אאוט נראו לאנשי עכבר העיר מוכרות מדי. בדיקה העלתה שבמגזין העתיקו חלק מהטקסטים בצורה כה בוטה - שאפילו את הלינקים שכחו לבטל, והם מובילים אל המתחרים. בעכבר העיר דורשים התנצלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במגזין "טיים אאוט" העתיקו חלקים ממדריך מסיבות הפורים של המתחרים ב"עכבר העיר" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אנשי "טיים אאוט", בעריכת אלכס פולונסקי, העתיקו לא רק את הטקסטים אלא אפילו את הלינקים שהיו חלק מהם כך שלמרבה המבוכה, הקלקה עליהם באתר "טיים אאוט" הובילה חזרה אל האתר המתחרה ממנו הועתקו הדברים. אל פולונסקי ואל המו"ל יובל סיגלר נשלחה דרישה באמצעות עו"ד להסיר את התכנים המועתקים ולפרסם התנצלות.

האייטם של "טיים אאוט" סקר את אירועי פורים בסוף השבוע הקרוב בתל אביב, ולפחות שלושה מהטקסטים בו הועתקו במדויק מהמתחרים - ללא מתן קרדיט. "יש לראות בחומרה יתרה את ניסיונכם לגזול ממרשתנו, מתחרה ישירה שלכם, את פרי עמלה, תוך שאתם מטעים את הציבור לחשוב בחוסר תום לב משווע כאילו מדובר בפרסומים שלכם", כתב לטיים אאוט עו"ד זאב ליאונד בשם עכבר העיר. "נוסף על כך, במעשכם אלו גרמתם ועודכם גורמים נזק רב למרשתנו והכל בכוונת מתכוון".

אנשי עכבר העיר דורשים מטיים אאוט להסיר באופן מיידי את החלקים המועתקים, לפרסם הודעת התנצלות בפניהם. מ"טיים אאוט" נמסר: "הדברים אינם ראויים לתגובה".

כך זה נראה בטיים אאוט:

טיים אאוט מעתיק מעכבר העיר. טיימאאוט, צילום מסך
טיים אאוט מעתיק מעכבר העיר/צילום מסך, טיימאאוט

וכך במקור, בעכבר העיר:

טיים אאוט מעתיק מעכבר העיר. טיימאאוט, צילום מסך
טיים אאוט מעתיק מעכבר העיר/צילום מסך, טיימאאוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully