וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד קובלנץ ישמש כמנכ"ל הזמני של תאגיד השידור הציבורי החדש

8.3.2015 / 13:38

מנכ"ל החינוכית אשר שימש בעבר גם כמנהל גלגלצ יעסוק בהקמת התשתית המנהלית והטכנולוגית של תאגיד השידור הציבורי. ארדן: "צעד משמעותי בדרך להקמת התאגיד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית אלדד קובלנץ ישמש כמנהל הכללי הזמני של תאגיד השידור הציבורי החדש - כך החליטה היום (ראשון) ועדת האיתור בראשות השופט בדימוס עזרא קמא. קובלנץ היה בין השאר מנהל תחנת גלגלצ ובכיר בקשת ובערוץ 10. בחינוכית שימש קובלנץ כמנכ"ל 3.5 שנים, ונחשב לאחראי על מהלך הדיגיטציה שעברה. ועדת האיתור ראיינה 5 מועמדים שעמדו בתנאי הסף ומתוכם בחרה להזמין שניים לראיון נוסף ולשמיעת המלצות בקשר אליהם. בסופו של דיון כאמור, הוועדה בחרה פה אחד באלדד קובלנץ. כחברי הוועדה שימשו חיים פריילכמן, נורית דאבוש, אורית יעקובסון ופרופ' גדי וולפספלד.

על פי חוק תאגיד השידור הציבורי המנכ"ל הזמני יעסוק בהקמת התשתית המנהלית והטכנולוגית של תאגיד השידור הציבורי. החוק מתיר לו להעסיק עד 20 עובדים לצרכי ההקמה. על פי החוק, הקמת התאגיד החדש יכולה להתרחש עד סוף חודש ספטמבר השנה.

השר הממונה על רשות השידור גלעד ארדן בירך על מינויו של קובלנץ ואמר: "אני שמח שהרפורמה בשידור הציבורי מתקדמת במהירות. אני סומך על אלדד שידע להוביל את הקמת הגוף החדש בצורה המקצועית והטובה ביותר. המינוי הזה הוא צעד משמעותי בדרך להקמת תאגיד השידור הציבורי החדש .צעד משמעותי בדרך לביטול האגרה כפי שהתחייבנו ולטלויזייה טובה יותר לאזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully