וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לומר שהיא הסתדרה": יחסים עכורים בין אור דניאל ומאקו

8.3.2015 / 11:26

לדוגמנית יוצאת "האח הגדול" אור דניאל יחסים עכורים עם אתר הזכיינית קשת: אייטם שפורסם במאקו וייחס לה "מגורים בדירות שותפים מעופשות" הוסר לאחר שאיימה לתבוע. באייטם אחר נטען שאין לה אשרת עבודה ושהייה בלונדון, ואיום נוסף בדרך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האייטם שהוסר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר מאקו של זכיינית ערוץ 2 קשת הסיר ממדור הסלבס שלו ידיעה על הדוגמנית ומשתתפת "האח הגדול" אור דניאל לאחר שזו איימה לתבוע את האתר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. תחת הכותרת "50 אלף ש"ח בחודש: דירת החלומות הלונדונית של אור דניאל" דווח כי הדוגמנית המתגוררת בלונדון עברה לדירה אחת עם בן זוגה. מה שהעליב את דניאל וגרם לה לדרוש את הסרת האייטם מהאוויר, היה הציטוט בכותרת המשנה שגם חתם את האייטם: "עד לא מזמן אור דניאל עוד הייתה רגילה לעבור בין דירות שותפים מעופשות בתל אביב, אבל עכשיו אפשר לומר שהיא הסתדרה" - ציטוט אשר לטענתה הוציאה את דיבתה רעה.

האייטם הוסר לאחרונה, כאמור, אולם בזאת לא תם הסיבוב בין מאקו לבין הדגמנית. לוואלה! ברנז'ה נודע כי אייטם נוסף שפורסם לאחרונה ובו דווח כי "אור דניאל לא יכולה לחזור לארץ ישראל" - מעלה גם הוא את חמתה של דניאל. בידיעה נכתב כי למרות שהוצעה לה עבודה בישראל, אין באפשרות דניאל לחזור לישראל "כי החזרה ארצה עבור הצילומים תהווה סיכון על אפשרות החזרה שלה לחיים בלונדון מאחר שאין לה אשרת עבודה ושהייה חוקית". על פי מקורביה, מדובר בשקר שאף הוכחש באוזני גורמים במאקו, ולמרות זאת פורסם. מכיוון שכך, מתכוונים אנשיה לפנות שוב למאקו באיום משפטי.

הסוכנת של אור דניאל, אלינור שחר, מסרה "אין תגובה". תגובת מאקו טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully