וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בגס החליט שלא למנות מנכ"ל לאתר תפוז

10.3.2015 / 14:17

לוואלה! ברנז'ה נודע כי קבוצת "קו מנחה" לא תמנה מחליף למנכ"ל תפוז הוותיק דן חן שפרש מהתפקיד לפני כמה חודשים, וכי בעל השליטה בקבוצה אבי בגס ינהל את האתר בעצמו. הרקע להחלטה: שינוי ארגוני נרחב ואסטרטגיה עסקית חדשה

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת התקשורת "קו מנחה", אבי בגס, החליט שלא למנות מכ"ל לאתר "תפוז" במקום דן חן שפרש מהתפקיד לפני מספר חודשים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בגס מתכוון לקחת לידיו את ניהול האתר ולהוביל בו בעצמו שינוי ארגוני מקיף ואסטרטגיה עסקית חדשה, ולשלב אותו ביתר פעילות אתרי הקבוצה. אתר תפוז שמר במשך השנים האחרונות על מעמדו כאחד מחמשת האתרים הנצפים ביותר בישראל.

דן חן שימש כמנכ"ל אתר תפוז במשך כשמונה שנים והוביל את הליך המיזוג שלו לפני שנתיים לתוך קבוצת "קו מנחה" המפעילה בין היתר את האתרים "אייס", "ביזפורטל", "פליקס" ו"תקדין". כעת לאחר רכישת "תפוז" מתכוונת הקבוצה לקדם שינוי בכל פעילות האינטרנט של אתריה ולייצר סינרגיה מוגברת בניהם.

גורם בקבוצה אישר היום לוואלה! ברנז'ה כי הליך ההתייעלות כולל גם פיטורי עובדים, אולם לדבריו בסופו תהיה קבוצת "קו מנחה" גדולה יותר מבחינת מספר העובדים מאשר הייתה בעת רכישת אתר "תפוז". את "הבלוגיה" ינהל מעתה איתי קדוסי, את "דף הבית הראשון שלי'" והקהילות ינהל נדב בגנו.

בקבוצת "קו מנחה" אישרו כי בגס מוביל את המהלך בעצמו, וכי לא ימונה לחן מחליף לתפקיד המנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully