וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי עמרוסי: "ערוץ 10 נקמני. דרוקר תועמלן"

15.3.2015 / 10:53

יורקת לבאר ממנה היא שותה? העיתונאית אמילי עמרוסי תוקפת את הערוץ בו היא עובדת כמגישת תוכנית הבוקר: "נתניהו צדק כשלא התראיין לערוץ 10 לרביב דרוקר. הערוץ התנהג בנקמנות. אותו ערוץ שהסכים להעלים את דגל ישראל עבור ראיון של אחמד טיבי"

אמילי עמרוסי, ישראל היום. ברני ארדוב
"נתניהו צדק לגמרי". עמרוסי/ברני ארדוב

התבטאות קיצונית נוספת של מגישת תוכנית הבוקר בימי שישי של ערוץ 10 עיתונאית "ישראל היום" אמילי עמרוסי. ככל הנראה בחסות השעה המוקדמת ויום השידור נטול הרייטינג, הרשתה לעצמה עמרוסי לחשוף את דעתה בשידור חי על סירובו של ראש הממשלה נתניהו להתראיין על ידי איש חדשות 10 רביב דרוקר, ולמעשה להחרים את הערוץ - זאת כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה.

לידי וואלה! ברנז'ה הגיע תמליל הדברים. "נתניהו צדק לגמרי כשלא התראיין לרביב דרוקר. כי כשרביב דרוקר כותב בבלוג שלו ש'צריך ללכת על הראש של נתניהו' - זה כבר לא עיתונאי. זה תועמלן.....ובעיני ערוץ 10 התנהלו בסוג של נקמנות לנתניהו", אמרה עמרוסי, והוסיפה: "'אתה לא רוצה להתראיין אצל דרוקר? אין בעיה, נבטל את הראיון'...תזכרו שזה ערוץ שכשאחמד טיבי בא להתראיין בו והפריע לו להתראיין כשדגל ישראל מאחוריו - אז הסכימו להוריד את הדגל בשבילו. הבנתם?".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "ערוץ 10 הוא ארגון פלורליסטי וריבוי דעות וסגנונות ביטוי הם חלק בלתי נפרד מההוויה של הערוץ, אך לא היינו מציעים לגב' עמרוסי להתבטא כך נגד קולגות שלה מישראל היום או הנהלת ישראל היום".

"אתה דראג קווין, כולי נבעתת מדראג קווין"

לאחרונה "זכתה" עמרוסי לביקורת ציבורית בשל התבטאויותיה נגד הקהילה הגאה. לפני שלושה חודשים הגישה האגודה למען הלהט"ב לערוץ 10 ולנציב תלונות הציבור של הרשות השנייה תלונה בעקבות התבטאויות של עמרוסי כנגד השחקן ואמן הדראג טל קלאי שהוזמן להתארח בתכנית כאחד השחקנים בהצגת הילדים "עמי ותמי הרפתקאה מתוקה". לבד מהרשות הוגשו יותר מ-40 תלונות שונות, והרשות ביקשה את התייחסותו של ערוץ 10 לשידור.

קלאי, תחת שם הבמה "טלולה בונט", התבקש להגיע לאולפן לבוש בבגדי ההצגה, וספג מעמרוסי את האמירה "אתה לא גבר שמשחק דמות של אישה, אתה דראג קווין, כולי נבעתת מדראג קווין שמופיעה מול ילדים". היא הוסיפה ואמרה לו: "אני לא הייתה לוקחת את הילדים שלי לראות מופע שיש בו דראג קווין, לא הייתי רוצה להסביר לילדים בגיל חמש סוגיות בזהות מינית". קלאי טען כי יצא מהראיון פגוע ומושפל.

באגודה כתבו בתלונתם כי "זהותו המגדרית ואו נטיותיו המיניות של שחקן אינן רלוונטיות לתפקידו כשחקן תיאטרון מוערך, ולמחשבה שיש למנוע משחקן את עבודתו בשל כך אין מקום בחברה הישראלית של 2014, ובוודאי שלא על המרקע". הם הוסיפו כי הראיון הפך "זירת התגוששות ומפגן של דעות הומופוביות ודראגופוביות מצידה של מנחת התוכנית, שגרמו לעוגמת נפש מיותרת עבור טל, עבור צוות ההצגה ועבור רבים בקהילת הלהט"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully