וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוח מרוצה: דידי הררי ימשיך לשמש כיועצו של נתניהו?

19.3.2015 / 12:37

פרסום ראשון: בליכוד ככל הנראה תולים חלק מההצלחה הסוחפת בבחירות האחרונות גם בקמפיין שניהל שדרן הרדיו, ולוואלה! ברנזה נודע כי גישושים ראשונים אחר המשך פעילות משותפת עם לשכת רה"מ מתקיימים בימים אלו

דידי הררי. ניר פקין
דידי הררי/ניר פקין

כשמרוצים, רוצים עוד: גורמים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הציעו לשדרן הרדיו דידי הררי להמשיך ולשמש כיועץ תקשורת גם אחרי הבחירות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הררי נחשב כמי שעומד מאחורי הסרטונים ההומוריסטיים של הליכוד בבחירות אשר במפלגה רואים בהם חלק משמעותי מאד בניצחון הסוחף בו זכתה.

הררי נכנס לצוות ניהול הקמפיין של נתניהו באמצע קמפיין הבחירות, לאחר שורת עזיבות שנעשתה על רקע חילוקי דעות קשים במטה ההסברה - פחות מחודשיים לבחירות, ימים ספורים לאחר התפטרותו של עורך מעריב לשעבר יואב צור שהביע התנגדות לרבים מהמהלכים ולהחלטות שהוביל יועצו האישי של נתניהו ניר חפץ.

יותר מוקדם היום התייחס הררי גם ל"קמפיין הגוועלד" של נתניהו ביום הבחירות, אשר זכה לביקורת ציבורית בשל אמירתו כי "הערבים נוהרים לקלפיות". הררי אמר ליועז הנדל וספי עובדיה בגלצ כי חלק מהאמירות שבימים לפני הבחירות לא נועדו כדי להסית - אלא כדי לשכנע את המצביעים: "אמירות שנאמרו בלהט קמפיין נועדו לפעמים לחדד נקודה שאנשים צריכים להבין שאם הם ישבו בשאנטי שלהם ולא יצביעו או יתנו קולות למפלגות סקטוריאליות, שמבחינתן הן גם כן ימין, הם לא מבינים שעלול להיות פה שינוי גדול ושמאל עלול לעלות לשלטון וזה יכול להרוס את מה שקורה בישראל".

דידי הררי בחר שלא להגיב לדברים. ממטה הליכוד לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully