וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע עזבה אריאנה מלמד את ynet? "פסלו לי טור נגד המחנ"צ"

21.3.2015 / 13:11

בין היתר כותבת מלמד כי על טור קבוע שלה תחת השם "אריאנה מלמד חיה פוליטית" - "תמיד נדרש אישור מגבוה בטרם נכתב, ופעם או פעמיים נפסל אחרי שנכתב", זאת על פי הוראת עורך האתר ערן טיפנברון. ב-ynet סירבו להגיב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושה חודשים אחרי שעזבה את קבוצת ידיעות אחרונות, וככל הנראה על רקע להט הבחירות, חושפת מבקרת הטלוויזיה של ynet מדוע התפטרה. בעמוד הפייסבוק שלה כותבת הבוקר (שבת) אריאנה מלמד, אשר שימשה כעיתונאית הקבוצה כ-15 שנה - מאז הקמת האתר, כי הסיבה שהחליטה לעזוב היא התערבות של עורך האתר ערן טיפנברון בתכנים שלה, כאשר הקש ששבר את גב הגמל לדבריה הוא פסילה מראש של טור ביקורתי שכתבה נגד מפלגת "המחנה הציוני".

בין היתר כותבת מלמד כי על טור קבוע שלה תחת השם "אריאנה מלמד חיה פוליטית" - "תמיד נדרש אישור מגבוה בטרם נכתב, ופעם או פעמיים נפסל אחרי שנכתב". לדבריה, "פעמים רבות נתבקשתי לכתוב טור ברוח מסויימת. פעם או פעמיים בלעתי את עלבוני ביחד עם חירות המחשבה שלי ועשיתי, כי לא היה בדברים שנתבקשו משום עשיית שקר בנפשי. פעמים אחרות סירבתי. לא תמיד בנימוס, סאמק. ואז הגיע היום בו הוכרזה הקמת המחנ"צ. מתקשרת לעורך. מציעה טור שכותרתו, "כל החסרונות של ציפי לבני וגם שני יתרונות". מסבירה. מחכה לאישור".

"אין אישור, אומר העורך. לא מתאים לנו. מה לא מתאים? הנושא הכי חם בעיתונות היום, תקבלו טור נשכני ומאתגר, אני כותבת הכי מהר בברנז'ה, שעה גג וזה אצלך. לא מתאים. אבל למה, אני זועקת. לא יודע. אני לא זוכרת אם צעקתי משהו או לא. סביר להניח שכן. עשר דקות אחר כך סימסתי לעורך הראשי שאני מתפטרת. בלי הצעת עבודה חלופית, בלי תקווה ועתיד בטוח, בלי כלום. לא יכולתי יותר".

במהלך מערכת הבחירות האחרונה הגיעה ההטיה בסיקור הפוליטי של העיתונים ישראל היום וידיעות אחרונות - המסוכסכים ביניהם - לשיא חסר תקדים. כפי שפורסם בסקר מיוחד של וואלה ברנז'ה, גם הציבור הציב את רמת ההטיה של שניהם באופן כמעט סימטרי.

ב-ynet בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully