וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו חרפה. מה פתאום מפקד גל"צ כותב מאמרים פוליטיים?"

23.3.2015 / 12:58

ביקורת קשה נמתחה הבוקר על מאמר שפרסם ירון דקל בגלובס, ובו כתב כי במהלך הבחירות חטאה התקשורת לתפקידה, בין היתר כיוון שלא הדגישה מספיק את מעלותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. גורם בתחנה: "מאמר עלוב. אם היה אמיץ היה מפרסם את זה ב-16 לחודש"

מעבר גל"צ ללוד. אבי כהן
מעבר גל"צ ללוד/אבי כהן

ביקורת קשה נמתחה הבוקר (שני) על מאמר שפרסם מפקד גלי צה"ל ירון דקל בגלובס, ובו כתב כי במהלך הבחירות חטאה התקשורת לתפקידה, בין היתר כיוון שלא הדגישה מספיק את מעלותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וקרא ל"כניסה משמעותית לתקשורת המיינסטרים הממוסדת של עיתונאים חובשי כיפות, אנשי פריפריה ובעלי קו ימני".

דקל כתב כי "בבחירות האחרונות חטאה רוב התקשורת לתפקידה. הביקורת על נתניהו עברה את הגבול שבין ביקורת לגיטימית וחיונית, לקמפיין כוחני ונטול עכבות. נתניהו אולי לא ראש ממשלה מושלם, ויש סיבות רבות לבקר אותו, אבל הבון-טון היה להציגו כדמות אפלה". בעניין ההרכב האנושי בכלי התקשורת, כתב דקל כי "במדינה שבה 80% מצרכני התקשורת מאמינים באלוהים, מוכרחים גם המתווכים ליצור הזדהות של צרכניהם עם כלי התקשורת. לא למען הימנים, או חובשי הכיפות הסרוגות. למען התקשורת, אמינותה וחשיבותה בחברה דמוקרטית".

"מה התחנה הבאה של דקל - השגרירות בוושינגטון?"

"הרבה זמן לא ראיתי חרפה כזאת. מה פתאום מפקד גל"צ כותב מאמרים פוליטיים?", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בכיר בתחנה הצבאית. "מה התחנה הבאה של דקל - השגרירות בוושינגטון? זהו מאמר עלוב שכולו לשון בתחת. אם היה אמיץ היה מפרסם את זה ב-16 לחודש". הגורם מתייחס לשמועה עיקשת לפיה דקל לוטש עיניים לתפקיד שגריר ישראל בלונדון, ועל כן בחר להחמיא כעת מעל דפי העיתון לנתניהו. דקל כתב כי "העובדה שמדובר בראש ממשלה זהיר ומהוסס שאיננו ממהר להחליט על מהלכים צבאיים, נעדרה מהשיח, ההשחרה הייתה כמעט טוטאלית".

עיתונאי ynet אטילה שומפלבי התייחס לכך גם הוא. "בדרך לשגרירות תוקפים את התקשורת, עם אומץ לב שפורץ במפתיע רק לאחר פרסום תוצאות הבחירות", כתב בטוויטר, שם נשמעו הבוקר אמירות נוספות כמו "הוא קורא להכניס עוד דתיים וימניים, כן, אותו אחד שהרס את המילה האחרונה והכניס אליה את יוסי שריד", או "תובנות שמשום מה יוצאות לאחר תוצאות הבחירות".

טרם התקבלה תגובת גל"צ לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully