וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרחק נגיעה: נוני מוזס ממנה מנכ"ל

24.3.2015 / 21:51

לקראת איחוד המערכות והמעבר המתוכנן לראשל"צ, כשברקע מערכת הבחירות שלא עשתה חסד גדול לידיעות אחרונות, מפנה מו"ל הקבוצה נוני מוזס את מקום המנכ"ל לטובת מי ששימש עד כה כמשנה למנכ"ל ינון אנגל

נוני מוזס. ברני ארדוב
נוני מוזס/ברני ארדוב

מהלך מעניין הערב (שלישי) בידיעות אחרונות יכול ללמד משהו על האופן בו העיתון מפיק את לקחי הבחירות: לראשונה זה עשרות שנים, מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס החליט להפסיק לכהן כמנכ"ל הקבוצה ולמנות לתפקיד את ינון אנגל שכיהן עד כה כמשנה למנכ"ל, והיה בעבר סמנכ"ל הכספים של החברה.

המינוי מתבצע כאשר ברקע ניצב המעבר המתוכנן של הקבוצה למשכנה החדש בראשון לציון תוך איחוד המערכות, אשר כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה עתיד לגרור ככל הנראה צמצום לא מבוטל של כוח האדם בה.

מאז שנות השמונים, בהן השתלט מוזס על העיתון, הוא הקפיד להחזיק בתפקיד בעצמו, ומינויו המפתיע של אנגל מגיע שבוע בלבד אחרי הבחירות בהן הפסידה קבוצת ידיעות אחרונות לא מעט בקרב הציבורי-תדמיתי כתוצאה ממלחמה ישירה שניהלו מולה פולטיקאים מהימין בראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

עם זאת, על פי ההערכות, נוני מוזס, אשר עמד כזכור בחזית העיתון גם אם תוך שמירה על שתיקה מוחלטת מצידו, יישאר האחראי הראשי לביצוע המהלכים הגורפים בחברה, כאשר אנגל יהיה אחראי בעיקר על הצדדים האופרטיביים.

בעיתון בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully