וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ג'וליאן בהלול

וואלה! ברנז'ה

25.3.2015 / 13:16

הוא עלה לארץ בשנת 2010, התנדב לצבא בגיל 25 ושירת בדובר צה"ל, וכיום הוא מגיש חדשות בערוץ החדשות הבינלאומי i24news. אבל עם כל הכבוד, הרבה יותר מעניין מי מכין לו יום יום את ארוחת הצהריים

ג'וליאן בהלול. ראובן קסטרו
ג'וליאן בהלול/ראובן קסטרו
ג'וליאן בהלול. ראובן קסטרו
ג'וליאן בהלול/ראובן קסטרו
ג'וליאן בהלול. ראובן קסטרו
ג'וליאן בהלול/ראובן קסטרו

(צילום: ראובן קסטרו)

גיל: 28

מה בעצם אני עושה: מגיש חדשות בערוץ החדשות הבינלאומי i24news. אני מגיש מגזין שבועי שמסכם את החדשות בעולם ובמקביל מבזקים בשידור חי במהלך השבוע. מידי פעם מגיש גם את תכנית הבוקר. בנוסף, אני יוצא לשטח כל פעם שיש חדשות חמות בארץ ובחו"ל. לאחרונה טסתי לפריז לסקר את הפיגועים נגד שארלי הבדו (Charlie Hebdo) ונגד הקהילה היהודית.

השכלה: למדתי בדרום צרפת בSciences Po Aix ("מכון ללימודי פוליטיקה" ששייך לאוניברסיטת אקס-מרסיי) תכנית של 5 שנים שבסופה השלמתי תואר ראשון במדעי המדינה, תואר שני ביחסים בינלאומיים, תואר שני נוסף של התכנית ותזה על השפעת החינוך והדת בכישלון של תהליך אוסלו בשנות ה90. את השנה האחרונה של הלימודים עשיתי באנגלית בבינתחומי במסגרת של תכנית חילופי סטודנטים.

תפקידים קודמים: עליתי לארץ בשנת 2010. התנדבתי לצבא בגיל 25 ושירתי בדובר צה"ל. במהלך השירות הקמנו את התא הדיגיטלי של דובר צה"ל בצרפתית. תפקידנו היה להראות את
גרסת הצבא ברשת מול כתבים בינלאומיים. אחת החוויות המשמעותית בחיי. הסתובבנו בכל הארץ, מבסיס לבסיס, מגזרה לגזרה...ככה הפכתי להיות ישראלי.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: i24news - סטפן קאלוו, מנהל הערוץ בצרפתית ותמי הראל, מנהלת מחלקת המגזינים. התקבלתי לעבודה בזמן השירות הצבאי, ללא ניסיון, צוות הערוץ השקיע בי ולא פחד לתת לי צ'אנס. מעבר לזה, כשהגעתי לארץ הכרתי את גל אוחובסקי. מאז הוא מלווה אותי, מייעץ לי ויש לו חלק משמעותי בהצלחה שלי.

איפה אתה בעוד 5 שנים: בישראל. אני מאוד מאמין במשימה של i24news ורוצה להתקדם "בבית" . בנוסף כעולה חדש, השאיפה היא גם לעשות חדשות בעברית, מבחינתי זאת תהיה הצלחה אישית.

מה אוכל לצהריים: בעלי אחראי על האוכל אצלנו בבית, אז אני מביא אוכל מוכן כמעט כל יום.

פרגן למתחרים: מליסה בל (Melissa Bell) מFrance24. היא מאוד מקצועית, משדרת בצרפתית ובאנגלית. ומעבר לזה, היא גם מאמינה במי שרק מתחיל בתחום ויודעת לכוון אותו כדי שהוא ישתפר.

ואם אפשר לפרגן בנוסף למערכת חדשות ישראלית, ערוץ 1 הוא המקום הכי מעניין עכשיו. הם בתהליכי שינוי ורואים את התוצאות הטובות על מסך (משדר בחירות מעולה). עבדתי עם יעקב אילון בצילומים של כמה ימים בברלין ולמדתי המון מהניסיון שלו. יש לו חלק מאוד גדול בשינויים המרשימים של ערוץ 1.

  • עוד באותו נושא:
  • i24news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully