וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב על טיפולי המרה - וקיבל איומים על חייו

25.3.2015 / 21:15

אלמונים רססו כתובת נאצה מאיימת על ביתו של כתב mako גאווה נתנאל אזולאי בה נכתב "הומו נרצח אותך", זאת מספר ימים לאחר שפרסם באתר תחקיר העוסק בטיפולי המרה שנויים במחלוקת המתיימרים להפוך הומואים לסטרייטים. תלונה הוגשה למשטרה

איומים על חיי כתב מאקו גאווה נתנאל אזולאי. באדיבות מאקו גאווה, אתר רשמי
איומים על חיי כתב מאקו גאווה נתנאל אזולאי/אתר רשמי, באדיבות מאקו גאווה

אלמונים רססו כתובת נאצה מאיימת על ביתו של כתב mako גאווה נתנאל אזולאי בה נכתב "הומו נרצח אותך". הכתובת רוססה כמה ימים לאחר שאזולאי פרסם באתר תחקיר על הארגון "עצת נפש" העוסק בטיפולי המרה שנויים במחלוקת המתיימרים להפוך הומואים לסטרייטים, אולם עמדות גופים מקצועיים בתחום טיפולי הנפש וגופי בריאות רשמיים הן שהוא מסב נזקים פסיכולוגים קשים למטופליו, רבים מהם מגיעים מהקהילה הדתית.

בעקבות המקרה הגיש אזולאי תלונה במשטרה על איומים והשחתת פני מקרקעין והמשטרה פתחה בחקירה. התחקיר של אזולאי הביא את האגודה למען הלהט"ב להגיש תלונה לרשם העמותות במטרה לבחון את פעילות "עצת נפש", ובאתר mako דווח כי הוגשה גם פנייה ליועץ המשפטי לממשלה כדי לפעול נגד העמותה ונגד ארגונים שעוסקים בטיפולי המרה של נטייה מינית.

באשר לכתובת הנאצה, נכתב ב-mako כי "אחד מכיווני החקירה הוא כי מדובר בגורם אלים שניסה להטיל אימה בשל כתבת התחקיר שפורסמה בשבוע שעבר וזכתה לחשיפה רבה". באגודת הלהט"ב הצהירו היום כי "האגודה מגנה בחריפות את מעשה ההשחתה והאיומים על כתב mako גאווה נתנאל אזולאי בעקבות תחקירו על הנעשה בארגון 'עצת נפש'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully