וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים צרות: מה קיבלו עובדי ענף התקשורת לחג?

וואלה! ברנז'ה

29.3.2015 / 13:32

מי שילם יותר - נוני או שלדון, מדוע בערוץ 10 יאכלו בערב החג עוף בשקל, והאם עדיין משתלם לעבוד ברשות השידור? רגע לפני שאתם כותבים את הודעת "אני מחוץ למשרד" ויוצאים לחופשת הפסח, וואלה! ברנז'ה מביאה לכם את הסקירה המסורתית

מתנה לחג. ShutterStock
מתנה לחג/ShutterStock

התכניות המיוחדות צולמו, הפרוייקטים המגזיניים נכתבו, הסרטים הדוקומנטריים שובצו בלוח והמנקה של המשרד כבר ביערה חמץ בקפיטריה. רגע לפני שאתם כותבים את הודעת "אני מחוץ למשרד" ויוצאים לחופשת הפסח, וואלה ברנז'ה מביאה לכם את הסקירה המסורתית של המתנות לחג בתעשיה. חג אביב שמח!

טלוויזיה: לפנק לפנק לפנק

בערוץ 10 שוב קוטפים את המקום הראשון במדד פינוק העובדים בתקשורת המסחרית, וגם השנה יקבלו עובדיו ועובדי חדשות 10 תלושים על סך 1,000 שקלים לקניות אצל רמי לוי. בחדשות 2, למרות השנה הלא-יציבה כלכלית, אין שינויים ובחברה שומרים על עקביות עם תלושים על סך 400 שקלים. מסורת גם בזכיינית ערוץ 2 רשת שם נהנים העובדים מתלושים על סך 500. עובדי קשת? ספרו לנו מה חיכה לכם במעטפה.

אם עובדי ערוץ 1 חששו שפירוק רשות השידור יפגע להם בעגלת הקניות לחג, אז אל חשש, הם יקבלו תלושים 450 מהרשות ובנוסף אליהם עוד מעטפה מהוועד - בסכום של כ-500 ש"ח בממוצע. עובדי הטלוויזיה החינוכית נהנים מתלושים על סך 600 שקלים. בערוץ 20 מחלקים לעובדים 360 שקלים אליםה נוספות מתנות אישיות לכל עובד המיוצרות אך ורק במפעלים ישראליים המצויים בישובי פריפריה. בערוצי i24news עדיין לא חילקו את השי.

קבוצת RGE מעניקה השנה לעובדי ערוץ הספורט וערוץ הילדים שוברי קניה על סך בסך 350 שקלים, וכך גם קבוצת ענני תקשורת, המעניקה לעובדי ערוץ החיים הטובים, האוכל, הבריאות MTV ואחרים תלושים של 350 שקלים. עובדי ערוצי הספורט מקבלים מצ'רלטון רב תו של 200 שקלים לעובדי המטה או בקבוק יין לעובדים מזדמנים, ובערוץ 9 חותמים את הרשימה עם תלושים על סך 300 שקלים. ספסיבה.

נוני מוזס ושלדון אדלסון. אייפי וברני ארדוב, עיבוד תמונה
מחלקים ז'טונים לחג. שלדון ונוני/עיבוד תמונה, אייפי וברני ארדוב

עיתונות: ישראל היום פי שניים מידיעות אחרונות

בקבוצת הארץ נהנים העובדים מתלושים על סך 300 שקלים, סכום זהה מקבלים השנה עובדי גלובס. בעיתון ישראל היום ובכלי התקשורת שברשותו - nrg ו"מקור ראשון" חילקו לעובדים תלושים על סך 400 שקלים אליהם צורף גם תיק למעוניינים. אלה יהנו פי שניים מעמיתיהם בקבוצת ידיעות אחרונות, שם כמו בכל שנה נמצאים ברף התחתון של תגמול העובדים: עובדי העיתון, לאשה, כלכליסט, ynet, פנאי פלוס ויתר גופי הקבוצה - יסתפקו גם השנה בכרטיס נטען בסכום של 200 שקלים. את הפרפרזה על שמו הפרטי של המו"ל בהקשר הזה אתם אתם מכירים?

ומה באשר לאתר וואלה? אותנו פינקו השנה בתלושי רב-תו על סך 350 שקלים.

מה אתם קיבלתם, והאם אתם מרוצים? והגדתם למדלפה! חג שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully