וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה רוזנשטיין מונתה לסמנכ"ל דיגיטל בערוץ 10

31.3.2015 / 15:16

בערוץ מכוונים לרשתות החברתיות ומגייסים את רוזנשטיין כחברת הנהלה לאחר שלוש שנים בהן ניהלה את פעילות הדיגיטל בקבוצת RGE - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עוד לפני כן השיקה וניהלה את היחידה הסלולרית בחטיבת המוזיקה של יוניברסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינויים בצמרת ערוץ 10, עם הפנים לניו מדיה: שירה רוזנשטיין מונתה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל - כך נודע לוואלה ברנז'ה. רוזנשטיין שתצטרף להנהלת הערוץ, תהיה אחראית על פעילות ערוץ 10 וחדשות 10 באפיקי הדיגיטל השונים (אינטרנט, מובייל, ורשתות חברתיות), תוביל את פעילות הקרוס מדיה של תכני ערוץ 10 וחדשות 10, ואת פיתוחם של תכנים ייעודיים בדיגיטל.

שירה רוזנשטיין מצטרפת להנהלת ערוץ 10 לאחר שלוש שנים בהן ניהלה את פעילות הדיגיטל בקבוצת RGE שם הובילה את השקת אתר ערוץ הספורט החדש, אתר ערוץ הילדים המבוסס על תכני וידאו, וניהלה את תחום הסלולר והרשתות החברתיות בקבוצת RGE. לפני כן שהתה רוזנשטיין כ-8 שנים בניו יורק במהלכן לקחה חלק בהקמת מחלקת השיווק הדיגיטלי וניהול תחום סינדיקציה וקשרי הלקוחות בחטיבה הדיגיטלית של MTV Networks בארה"ב. עוד לפני כן השיקה וניהלה את היחידה הסלולרית בחטיבת המוזיקה של חברת התקליטים יוניברסל.

יואב הלדמן, מנכ"ל נענע10: "אני מברך על הצטרפותה של שירה רוזנשטיין. הניסיון והמומחיות של שירה הם כוח משמעותי ויסיעו לערוץ לבצע קפיצת מדרגה בתחום הדיגיטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully