וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל MIPTV נפתח: מה הבאתם לחג?

13.4.2015 / 10:45

אירוע סחר המדיה והפורמטים הגדול נפתח הבוקר בקאן שבצרפת, עם לא פחות מ-14 חברות ישראליות שיציגו את מרכולתן לעולם וינסו לשים את היד על הדבר הבא שיעלה על המסך. מי הביא איתו מה לחגיגת הטלוויזיה? וואלה ברנז'ה עם הסקירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל MIPTV/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקאן שבצרפת נפתחת הבוקר תערוכת הטלוויזיה הגדולה בעולם MIPTV עם לא פחות מ-1,600 חברות מיותר ממאה מדינות, והמארגנים מצפים ליותר מ-11 אלף מבקרים. השנה הנציגות הישראלית אף מחוזקת עם ביתן לאומי רשמי של מכון היצוא, שיזום ויקדם מפגשים עסקיים בין מפיצים, מפיקים ויצרנים ישראלים לבין מפיקים, קניינים ומנהלי תוכניות רכש מהודו ומסין. הנה הפורמטים הבולטים שעליהם תג כחול לבן.

"התערוכה משמשת חלון הזדמנויות עבור חברות ישראליות לרכישת פורמטים טלוויזיוניים וכן למכירת פלטפורמות מקוריות, סרטים דוקומנטריים, דרמות שרותי דיבוב תרגום ועוד", אומרת מירה גשל, מנהלת ענף תוכן, קולנוע, טלוויזיה ומוסיקה במכון היצוא. "השנה התרכזנו בהבאת קניינים מהמזרח הרחוק אשר מראים לאחרונה התעניינות בתוכניות ובתכנים הישראליים".

ארמוזה פורמטס: מה מסתתר בתוך הבבושקה?

ארמוזה פורמטס, שהתבשרה בשבוע שעבר כי רשת NBC תשדר את "I Can Do That" בפריים-טיים, תציג בפסטיבל שלושה פורמטים משלושה ז'אנרים שונים. הראשון הוא "בבושקה", שעועון אולפן בשיתוף חברת ההפקה של ראיין סיקרסט והערוץ הצרפתי TF1. באולפן מוצבות עשר בובות בבושקה ענקיות אותן יתבקשו המתחרים לפתוח ולהמר על הסיכוי לזכות בחצי מיליון דולר. השני הוא "יאם פקטור" שפותח בשיתוף "אבוט המאירי" ומשלב בין תכנית בישול קלאסית לצד שעשועון תחרותי. הבשלנים מגישים את מנתם לפאנל שופטים המורכב גם מחובבי אוכל, שאינם אנשי מקצוע בתחום, והם נדרשים לנחש מי מהשופטים העניקו למנה שלהם את הסכום הגבוה ביותר. התכנית השלישית היא הסדרה הקומית "עממיות" שכתב וביים נאור ציון ואשר שודרה בזכיינית ערוץ 2 רשת.

ענני תקשורת יציגו את "בייב מגנט", שעשועון שידוכים שבו ארבעה רווקים יתחרו על לבה של רווקה אחת (ולהפך). בסוף כל סיבוב תחליט הרווקה מי מהמתחרים מושך אותה ומי לא, ותדיח מתחרה אחד, כך שעד הסיבוב האחרון יישאר הזוכה שהוא ה"בייב מגנט" שלה. עוד יציגו את שעשועון הראליטי "שלא תעז": במהלך שבוע ובאמצעות אפליקציה קוראת התכנית לצופים לבצע משימות מצחיקות ופרועות. חלקן של המשימות מתכתב עם אירועים אקטואליים ואירועי השבוע. עוד יוצגו הסדרות מבית ערוץ ניקולודיון "החממה" ו"שכונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יאם פקטור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשת: עופר שכטר ישדרג לכם את הנסיעה

זכיינית ערוץ 2 קשת תציג בפסטיבל את השעשועון החדש "אוטוטו" בהנחיית עפר שכטר, שעשועון שיפתיע את המתמודדים באפשרות לזכות ברכב חדש וישודר בקשת מחר (שלישי). במסגרת השעשועון יפגוש שכטר משפחות וקבוצות שחלמו לשדרג את רכבם, ויציע להן להתמודד אחת מול השנייה בניסיון לשדרג את הרכב שלהן ולזכות ברכב טוב יותר מזה שאתו הגיעו בנסיעה למשחק.

עוד מתוך קטלוג קשת: הפורמט המקורי "זמן הגעה משוער", סדרת דוקו-ריאליטי העוקבת בכל פרק אחרי שלושה סיפורים של אנשים לפני מפגש חשוב שישנה את חייהם. הפרק מתחיל 24 שעות לפני כל מפגש אצל שני הגיבורים ממקומות שונים בעולם. תכניות קשת נוספות בהן סדרת הדרמה החדשה "שחקן זר" של היוצרים דויד ליפשיץ ואסף שלמון, המיועדת לשידור בקשת בשנה הקרובה. דרמת המתח DIG של קשת ו-USA NETWORKS שיצרו גידי רף וטים קרינג, סדרת הדרמה "להיות איתה" של אסי עזר, הסיטקום "סברי מרנן", השעשועון BOOM!, "הכוכב הבא", "בי"ס למוסיקה" ו"הצילו אני לא יודע לבשל!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DIG/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיל הפקות: סבא וסבתא פותחים את האלבום

ומה מציגה הזכיינית רשת? את התכנית המקורית "אימהות", ואת "המיזם" - שניהם שודרו בישראל. עוד תציג הזכיינית כמה פורמטים בפיתוח משותף עם "LAB", ואלה "משחקי השף", "GO FOR IT", "חייבים לראות את זה" ו"שידוך בהסוואה". מלבד אלה, בקטלוג של רשת גם התכניות המוכרות "משאבת הכסף", "החופשה המושלמת", "כלוב הזהב", "צחוק מעבודה" ו"עממיות".

חברת גיל הפקות תציג את פורמט השעשועון "Are You For Real?" בו המשתתפים צריכים לחשוף מי מבין המשתתפים האחרים בתכנית מזייף את סגנון החיים שלו. כן יוצג הפורמט CAPTURING THE MOMENT סדרה שחוזרת עם אנשים בני גיל הזהב לרגעים מיוחדים בחייהם ומשחזרת אותם באמצעות תמונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משאבת הכסף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קריאייט איט סטודיו: הסלפי עדיין קורה

מקים "קריאייט איט סטודיו" שי ברמלי ומנהל מחלקת הקריאייטיב שלו אורי דרור יציגו שלושה פורמטים. הראשון, בתמיכת הקרן לפורמטים, הוא "שורדי ספות" בו המשתתפים ייכנסו למשך חודש לחדר מצולם כאשר מטרת שהייתם בחדר היא להשיג כמה שיותר לייקים מהצופים באמצעותם יוכלו לקנות ולהכניס לחדר דברים שיעזרו להם לשרוד. הפורמט השני הוא "סלפי" – שעשועון רחוב בו שני זוגות מתמודדים נשאלים שאלה ומתבקשים למצוא את התשובה ברחוב. את התשובה עליהם לצלם בסלפי ולשלוח באמצעות האפליקציה שפותחה במיוחד לשעשועון. הפורמט הוא "Point oh You" הוא פורמט דוקו-ריאלטי שמספר את סיפורם של שלושה גיבורים במשך שלושה חודשים מחייהם בעזרת משקפיים מיוחדים בהם מותקנת מצלמה.

האולפנים המאוחדים יציגו את השעשועון "תראו מי שואל" שיקבל חשיפה מחודשת לקראת עליית השעשועון בערוץ 10 בחודש יוני. רות דיסקין תציג מספר סרטים תיעודיים ביניהם: "הנובליסטים" סדרה תיעודית שמספרת את סיפורם של שישה זוכי פרס נובל ישראליים. "VILLAGE OF PEAC" המספר את סיפורה של קהילת השחורים העבריים מדימונה ואת הסרט "שליחי האל".

זרע קודש, סרט על איסור הוצאת זרע לבטלה.
מתוך "זרע קודש"

חדוה גולדשמיט: האיסור החמור של היהדות

סינפיל תציג מספר סרטים תיעודיים ביניהם: "המוזות של בשביס זינגר" המספר על צבא הנשים המתרגמות של בשביס זינגר שעזרו לו להפיץ את יצירתו, ולהן הוא חייב את הצלחתו. וכן את הסרטים "נשות האוליגרכים", "מוסא" ו"לנצמן". חדוה גולדשמיט תציג מגוון סרטים דוקומנטריים בהם "Hot Line" המתעד את חיי היום יום של מוקד סיוע לפליטים ומהגרים בתל אביב, "זרע קודש" הבוחן את אחד האיסורים הגדולים ביותר ביהדות, ו"תקופת מבחן" דיוקן של משפחה רב דורית במשבר.

חברת דורי מדיה כבר הספיקה למכור לענקית המדיה הסינית "קרוטון מדיה" שלוש קומדיות אותן היא מייצגת: "חברות" שהופקה על ידי יואב גרוס עבור ערוץ 10 ועוסקת בחיים שלאחר הולדת ילדים, את קומדיית המצבים "ישראל" שהופקה על ידי אולפני הרצליה עבור ערוץ 10 המספרת על אב משפחה, נוירוטי וקמצן, ישיר ומאוהב בעצמו, ורד, אשתו הסרקסטית והחכמה ואלי, חברו הטוב והגרוש הטרי, המוצאים עצמם במקומות ובמצבים שונים אשר לא הולכים כמתוכנן. פורמט נוסף הוא "דייט בליינד", קומדיה רומנטית שהופקה בארגנטינה על ידי דורי מדיה ורוסטוק המספרת את סיפורה של אישה שמתערבת עם אמא שלה כי תוכל למצוא בן זוג לפני חתונתה של אחותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שורדי ספות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארצה הפקות: לבבות במעלית של המשרד

ארצה הפקות יציגו את שעשועון הדייטים "HIGH RISE LOVE" תכנית דייטינג המתרחשת בבניין משרדים גבוה במהלך יום עבודה אחד. בכל פרק מגיעה המנחה לבניין משרדים כזה, אל רווק או רווקה שמשתוקקים למצוא אהבה, ועוזרת להם למצוא את בחיר ליבם בבניין המשרדים בו הם עובדים.

קרן הפורמטים "TV FORMAT FUND" מייצאת השנה שלושה פורמטים בהסכם עם "ארצה הפקות", ובסך הכל 12 פורמטים. הפורמטים החדשים בהשקעתה של הקרן אשר יוצגו ביריד השנה הם "שורדי ספות" של שי ברמלי, "HIGH RISE LOVE" של ארצה הפקות, והפורמט I SPY של סטודיו גלאם. אלה יצטרפו לפורמטים הקיימים והמשודרים אשר הקרן השקיעה בהם, תוכניות הדוקו-ריאלטי "גולשי ספות", "כח סבתות", "איך להיות", ו"בובות", וסדרת הדרמה "אחת אפס אפס" כולן מבית ארצה הפקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חברות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully