וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה ראשון בין גל"צ וערוץ 24 ייערך ביום הזכרון

14.4.2015 / 10:30

פרסום ראשון: פרויקט הלחנת שירי הנופלים של גלי צה"ל יהפוך השנה לפרוייקט טלוויזיוני, זאת במסגרת שיתוף פעולה ראשון של התחנה הצבאית ושל ערוץ 24. את המשדר המיוחד ינחה בערוץ 24 נדב בורנשטיין, ויום למחרת יגיש אותו בגל"צ אסף ליברמן

אלה האחים שלי. דובר צה"ל
אלה האחים שלי/דובר צה"ל

המשדר המרכזי של גלי צה"ל ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, "אלה האחים שלי" יתקיים לראשונה בפורמט טלוויזיוני, בשיתוף פעולה ראשון של התחנה הצבאית עם ערוץ 24 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את המשדר הטלוויזיוני, בו יושמעו השירים בהשמעת בכורה, יגיש בערב יום הזכרון נדב בורנשטיין. את השידור בגל"צ יגיש למחרת אסף ליברמן, והשירים ישודרו גם בגלגלצ.

"אלה האחים שלי" הוא פרויקט במסגרתו חיילים בצה"ל מלחינים ומבצעים שירים וכתבי יד שהותירו אחריהם חללי מערכות ישראל. העבודה על הפרויקט החלה בנובמבר האחרון כאשר כ-150 חיילים, קצינים ונגדים נענו לפניית התחנה וביקשו לקחת חלק במיזם הנצחת החללים. במקביל, נאספו שירים וכתבים רבים ממשפחות שכולות וחברים.

ועדה מייעצת, בראשות טלי ליפקין-שחק, עורכת משדרי יום הזיכרון ויואב קוטנר, יורם רותם, אביעד רוזנבוים, עודד דוידוב ורותם בן חמו, בחנה את ההצעות ולבסוף בחרה שמונה חיילים מבצעים. על ההפקה המוזיקלית והעיבודים ניצח עודד דוידוב, איש גלי צה"ל והשירים הוקלטו באולפני גלי צה"ל ביפו, בשיתוף ובסיוע מוסיקלי של חיילי מדור הפקות בחיל החינוך והלהקות הצבאיות השותפים לעיבוד הלחנים. את המשדר בעורץ 24 עורך נדב פייניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully