וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו גם ברוסית: לאחר ניסיונות כושלים, הוקם ועד בערוץ 9

13.4.2015 / 16:51

פרסום ראשון: ארגון העיתונאים הודיע להנהלת ערוץ 9 על כך שהוא הארגון היציג של עובדי הערוץ, זאת לאחר שיותר משליש מהעובדים הצטרפו לשורותיו. חברי הוועד: "מתרגשים מהמהלך, בייחוד שהיו כאן לא מעט נסיונות להקים ועד עובדים שלא צלחו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון העיתונאים הודיע היום (שני) למנכ"ל ערוץ 9, ויקטוריה גורדין, על הפיכתו לארגון היציג של עיתונאי החברה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ההודעה התאפשרה לאחר שיותר משליש מעיתונאי החברה, כפי שנדרש על פי חוק, בחרו להצטרף לארגון העיתונאים.

"אנו חברי הוועד, מתרגשים מהמהלך בייחוד שהיו כאן לא מעט נסיונות להקים וועד עובדים, מרגע הקמתו של הערוץ, שלא צלחו", כתבו חברי הוועד לעובדים. "אנו מקווים שהמהלך יתרום לערוץ ולעובדיו ויביא לשגשוגם. הקמנו את הוועד כדי לדאוג לתנאי ההעסקה של כולנו - עורכים, כתבים, צלמים וכל יתר עובדי המערכת - מתוך ההבנה שכשאנחנו מאוגדים כוח המיקוח שלנו גדל ויש לנו את הזכות והיכולת לקיים מו"מ עם ההנהלה לשמירה על הזכויות שלנו ועל מעמדנו המקצועי". חברי הוועד הם איגור לרנר, קמילה אגרונוב, יהודית ויטקין פלדהיים ומרינה שניידר.

בהקמת הוועד מצטרפים עובדי ערוץ 9 לכעשרים כלי תקשורת אחרים בענף העיתונות שהקימו ועד - בהם חדשות 2, חדשות 10, ידיעות אחרונות, הארץ, וואלה, גלובס, ynet, וואן, טיים אאוט ואחרים. על פי נתוני ארגון העיתונאים, הפועל בחדות הסתדרות העובדים, התאגדו בו עד היום יותר מ-2,600 עיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully