וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הסתבכה הילרי קלינטון עם הטלוויזיה הרוסית

אפילו ערוץ טלוויזיה הנודע בהתנגדותו לפוטין נאלץ להגביל לצפייה את סרטון הקמפיין של המתמודדת לנשיאות, משום שהוצגו בו הומוסקסואלים אוחזים ידיים. בקמפיין הבחירות הקודם, קלינטון התנגדה לנישואים חד-מיניים

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי של הילרי קלינטון, עריכה: שניר דבוש

הסרטון שבו הכריזה הילרי קלינטון על התמודדותה לנשיאות העמיד את הטלוויזיה הרוסית למבחן לא צפוי: ערוץ הטלוויזיה העצמאי "דוז'ד" נאלץ לפרסם אזהרה, ולפיה הסרטון מוגבל לצפייה מגיל 18 ומעלה. הסיבה: הסרטון מציג שני הומוסקסואלים מחזיקים ידיים.

ב-2013, אישר הפרלמנט במוסקבה חוק המטיל קנס מאה אלף רובל (כ-2,000 דולרים) למי שמנסה להפיץ "תעמולה הומוסקסואלית" בקרב קטינים באמצעי התקשורת. ערוץ דוז'ד אמנם מוביל קו אופוזיציוני למשטרו של הנשיא ולדימיר פוטין, אך נאלץ לציית להנחיות הצנזורה. בתגובה לפניות כתבים, מסר דובר הערוץ כי רשת הטלוויזיה החליטה להגביל לצפייה את הסרטון, כדי להימנע מעבירה על החוק. לדבריו, הערוץ פעל על דעת עצמו, מבלי שקיבל פנייה מוקדמת מהצנזורה הממשלתית.

לקריאה נוספת
אחרי קלינטון: הסנאטור מרקו רוביו הודיע כי יתמודד בבחירות
הרפובליקנים משתלחים בקלינטון: "אדריכלית הממשל הכושל"
טור מיוחד: אני אולגרטה, לסבית רוסיה בת 54, והמדינה שלי חונקת אותי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני הזוג נייתן ג'ונסון וג'ארד מילראד. הזמינו את קלינטון לחתונתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון נראים אמריקנים שונים מכריזים על תכניותיהם לקיץ הקרוב, ובסיומו מודיעה קלינטון על כוונתה להתמודד לנשיאות. בין היתר, הסרטון מציג את נייתן ג'ונסון ואת ג'ארד מילראד, בני זוג משיקגו, המודיעים על כוונתם להתחתן בקיץ. השניים צולמו לפני כמה שבועות לסרטון, כאשר נאמר להם שההפקה "קשורה להילרי קלינטון". הם לא ידעו כי מדובר בסרטון, שיכלול לבסוף את הכרזתה המיוחלת, שתזכה ליותר מ-3,400,000 צפיות ביוטיוב. אמש אמרו השניים כי ברצונם להזמינם את קלינטון לטקס החתונה.

בקמפיין הבחירות שלה ב-2008, קלינטון סירבה לנקוט עמדה מפורשת לגבי נישואים חד מיניים, אך נחשבה למי שמתנגדת להם. אחרי מינויה לשרת החוץ, היא הביעה תמיכה מסויגת בכך, אך רק אחרי שהנשיא אובמה עשה זאת. רק בחודש מרץ 2013 הודיעה קלינטון על תמיכתה המפורשת בנישואים גאים. בסרטון שפרסמה באינטרנט אחרי פרישתה ממשרד החוץ, אמרה קלינטון כי "לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים אמריקנים הם העמיתים שלנו, המורים שלנו, החיילים שלנו והאהובים שלנו. הם אזרחים בעלי זכויות וראויים לזכויות שוות של אזרחים, כולל נישואין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully