וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל תורג'מן מונה למשנה למנכ"ל ארטימדיה

15.4.2015 / 12:47

מנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט לשעבר, גל תורג'מן, מונה למשנה למנכ"ל חברת "אריטמדיה" העוסקת ברכישה ומכירה של פרסום וידאו באינטרנט. תורג'מן שימש כמנכ"ל הוועדה למדרוג עד לפירוקה בשנת 2013, וקודם לכן כמנהל הפיתוח העסקי של yes

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל תורג'מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת "ארטימדיה" העוסקת ברכישה ומכירה של פרסום וידאו באתרי אינטרנט מודיעה היום (רביעי) על מינויו של גל תורג'מן למשנה למנכ"ל בתחום המכירות והפיתוח העסקי. בתפקידו האחרון כיהן תורג'מן כמנכ"ל הועדה למדרוג האינטרנט בישראל.

במסגרת תפקידו יהיה תורג'מן אחראי על בניית מערך המכירות של החברה ועל הקשר עם לקוחותיה, ביניהם מותגים ומשרדי פרסום המפרסמים בוידאו. עד לפירוקה בשנת 2013 שימש תורג'מן כמנכ"ל ועדת המדרוג לאינטרנט, וקודם לכן כיהן כמנהל פיתוח עסקי וטכנולוגיות חדשות בחברת הלוויין yes. בנוסף, היה ממקימי חברת ההיי-טק Vbox Communications ושימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות שלה.

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, מסר: "תחום הפרסום בוידאו צמח בשנה האחרונה בכ-50% והפך להיות כלי הכרחי ומשמעותי להעברת מסרים לקהלי פרימיום ממוקדים, בין היתר בזכות שכלול הטכנולוגיות הנחוצות לפרסום ממוקד משתמש. לגל ניסיון רב שנים בכל תחומי המדיה הדיגיטלית אשר יסייע לחברה להחדיר לשוק הפרסום הישראלי את הפרסום הפרוגרמטי בוידאו".

גל תורג'מן: "אני שמח להצטרף לאחת מחברות האד-טק המבטיחות בישראל המשלבת מדיה עם טכנולוגיה מתקדמת. לארטימדיה יש את הפלטפורמה החכמה ביותר בשוק הישראלי לניהול וקנייה אוטומטית של פרסום בתכני וידאו איכותיים באינטרנט ואין לי ספק שהיא תסייע למשווקים לקבל את ההחזר הגדול ביותר על השקעות הוידאו שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully