וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט, מתנצלים (בפני מי שנפגע)

21.4.2015 / 13:51

מערכת "ארץ נהדרת" מפרסמת מיוזמתה הבהרה על מערכון ששודר בתכנית אמש ושהיה ביקורתי מיוחד כלפי צה"ל ומערכת הבטחון; "רואים כחלק מתפקידנו כתכנית סאטירה להציג בתכנית גם נושאים כואבים שנוגעים לחיינו כאן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שקט, מתנצלים: מערכת "ארץ נהדרת" מפרסמת מיוזמתה הבוקר (שלישי) הבהרה על מערכון ששודר בתכנית אמש ושהיה ביקורתי מיוחד כלפי צה"ל ומערכת הבטחון. המערכון, תחת הכותרת "אוטוטו מלחמה", לעג לשעשועון של קשת "אוטוטו" תוך שהוא מציג את הצבא כמי שמפקיר את חייליו בשטחי לחימה - וזאת ברוח אסון הנגמ"ש במבצע "צוק איתן" ועדויות של חיילים שהתפרסמו בעקבותיו.

"מערכת התכנית מבקשת להבהיר שהמערכון 'אוטוטו מלחמה' ששודר אתמול לא היה מצחיק. להיפך, הוא היה כואב ומרגיז, ואפילו מקומם", נכתב בעמוד הפייסבוק של התכנית, וצוין כי המערכון נכתב בעקבות סרטו של עמרי אסנהיים "לבד בסג'עייה" ששודר בתכנית "עובדה" בשבוע שעבר וסקר בהרחבה את אירועי אסון הנגמ"ש. אנשי "ארץ נהדרת" צרפו לעוקביהם בפייסבוק לינק לצפייה בסרטון, על מנת שיבינו את ההקשר. "הצפייה בסרט ובפרטים שעלו ממנו הרתיחה אותנו", כתבו אנשי התכנית. "הציטוט: 'היינו נכנסים לעזה גם עם בימבה, אם זה מה שהיו מבקשים', שייך לאחד החיילים שרואיינו בסרט וביטא יותר מכל את המחויבות המדהימה של חיילי גולני, אל מול מה שנראה כמו זלזול של הדרגים הגבוהים, שציידו אותו ואת חבריו בנגמ"ש מיושן ומקרטע".

אנשי מערכת התכנית התנצלו, כאמור, בפני מי שנפגע מהמערכון - אולם הזכירו לצופים כי מטרתה של סאטירה היא גם לבקר את המציאות. "אנחנו, כישראלים החיים במדינה ומשרתים בצה"ל, רואים כחלק מתפקידנו כתכנית סאטירה להציג בתכנית גם נושאים כואבים שנוגעים לחיינו כאן, בתקווה שגם הם יביאו לשינוי", כתבו. "אנחנו מודעים לכך שישנם צופים רבים שנפגעו מהמערכון. לא זו היתה הכוונה וצר לנו מאוד אם כך קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully