וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר מרום מונתה למנהלת מחלקת הדרמה ברשת

26.4.2015 / 13:27

זכיינית ערוץ 2 ממשיכה את היערכותה לשבעה ימי שידור וממנה את התסריטאית ואשת התוכן תמר מרום למנהלת המחלקה שבראשה עמד קובי גל רדאי, אשר מאז פרישתו לפני כשנה נותרה ללא מנהל

תמר מרום. צילום: צחי צלניקר, מערכת וואלה! NEWS
תמר מרום/מערכת וואלה! NEWS, צילום: צחי צלניקר

התסריטאית תמר מרום תשמש כמנהלת מחלקת הדרמה של "רשת" - כך מודיעה היום (ראשון) הזכיינית. מרום תשמש כראש המחלקה שנוהלה בעבר על ידי קובי גל רדאי המכהן כיום סגן נשיא בכיר לקופרודוקציות בינלאומיות ותכניות תעודה ברשת SAT1. מאז פרישתו של גל רדאי באוגוסט 2014 נותרה המחלקה ללא מנהל.

תמר מרום (44) החלה את דרכה בגלי צה"ל כשדרנית, עורכת מוסיקלית ועורכת תוכן. בשנים האחרונות היא משמשת כתסריטאית וכעורכת תסריט. בין הפרויקטים עליהם היא חתומה: "מקימי" (מיני סדרה עטורת פרסים ששודרה ב-HOT ולאחרונה נמכרה להפצה בצרפת) ו"אימאל'ה" (3 עונות של סדרת דרמה ששודרה ב"קשת" וזכתה ב 6 פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה ובהם סדרת הדרמה הטובה ביותר ובפרס התסריט הטוב ביותר).

בנוסף, שימשה כעורכת תסריט של סדרות טלוויזיה דרמטיות וקומיות, לקחה חלק בפיתוח, ייעוץ קריאטיבי ועריכת תסריט לסדרות טלוויזיה ותכנית בידור רבות בערוץ 2, ערוץ 10, HOT, YES.

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכניות של רשת: "אני שמח על הצטרפותה של תמר לצוות התוכן של רשת. תמר היא האדם הנכון בימים אלו של הכנה לשבעה ימים שידור. רשת שמה יעד להביא את תחום הדרמות בארץ לחידוש ומקוריות ואני בטוח שיחד עם תמר נשיג יעד זה".

תמר מרום: "אני שמחה ונרגשת להצטרף לצוות "רשת" כמנהלת מחלקת הדרמה. יודעת שיחד עם יוצרי הטלוויזיה המוכשרים מאד ברשת ובתעשיית הטלוויזיה, נביא למסך של "רשת" סדרות משמעותיות, מצחיקות, מרגשות וחדשניות, במטרה להוביל את תעשיית הטלוויזיה בתחום הדרמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully