וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העין השביעית" משיק תכנית רדיו שבועית

27.4.2015 / 10:25

אתר ביקורת התקשורת, הנמצא בימים אלה בעיצומו של קמפיין לגיוס ממון מהגולשים, ישיק תכנית רדיו שבועית בשיתוף עם רדיו "קול הקמפוס" של המכללה למנהל. מאחורי המיקרופון: אורן פרסיקו, שוקי טאוסיג, אביעד טובי ואחרים

שוקי טאוסיג. נמרוד סונדרס
שוקי טאוסיג/נמרוד סונדרס

אתר ביקורת התקשורת "העין השביעית", הנמצא בימים אלה בעיצומו של קמפיין לגיוס כספים מהציבור, משיק שיתוף עם רדיו "קול הקמפוס" (106FM), רדיו הסטודנטים של בית הספר לתקשורת במכללה, בתכנית רדיו חדשה.

מדובר בתכנית מגזין שתעסוק בכל מה שקורה מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית, תת השם "קול העין". היא תשודר ב"קול הקמפוס" מדי שבוע, בימי שלישי. את התכנית יגישו אורן פרסיקו, שוקי טאוסיג, ומגישים נוספים מבין כותבי "העין השביעית", יחד עם אביעד טובי, מרצה בבית הספר לתקשורת ושדרן ברדיו קול הקמפוס. את התוכנית יפיקו רתם שרעבי ויונתן אגרוקר.

אתר "העין השביעית" הוא גלגולו של מגזין מודפס דו-חודשי תחת אותו השם אשר נוסד בשנת 1996, ואשר הפך לאתר אינטרנט בשנת 2008. לאחרונה נרשם כעמותה ופנה לגולשים בבקשה לתרומות שיאפשרו את פעילותו עד למציאת משקיע או עד לכינון מודל הכנסות מפרסום. בעית המימון של "העין השביעית" התעוררה בתחילת השנה הודיע המכון הישראלי לדמוקרטיה שיפסיק לתקצב את פעילות האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully