וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק לחודש אפריל: סמנכ"ל Wix עומר שי

28.4.2015 / 11:19

איש השיווק לחודש אפריל הוא עומר שי, סמנכ"ל חברת Wix. החברה אינה מעסיקה אנשי מכירות ועם זאת מדי חודש מצטרפים בממוצע 1.4 מיליון משתמשים חדשים, כאשר כ-50% מהנרשמים לאתר מגיעים באופן עצמאי

עומר שי - איש השיווק של אפריל. הודעה לעיתונות. יונתן בלום,
עומר שי - איש השיווק של אפריל. הודעה לעיתונות/יונתן בלום

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בעומר שי, סמנכ"ל השיוווק של Wix כאיש השיווק של חודש אפריל, לאחר שהוביל את מהלך השקת והפצת המותג האינטרנטי Wix בעולם ובישראל.

Wix היא חברה ישראלית המאפשרת לכל אחד ליצור, לנהל ולקדם נוכחות מקצועית ודינאמית ברשת. החברה מציעה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת שמעניקה פתרונות מקיפים לכל עסק, קטן או גדול. לחברה למעלה מ- 64 מיליון משתמשים ברחבי העולם, מתוכם למעלה מ-1.3 משתמשים משלמים (פרימיום). החברה אינה מעסיקה אנשי מכירות ועם זאת מדי חודש מצטרפים בממוצע 1.4 מיליון משתמשים חדשים, כאשר כ-50% מהנרשמים לאתר מגיעים באופן עצמאי. מהקמתה הוסיפה החברה מוצרים רבים לפלטפורמה שלה בכללם שוק אפליקציות, אתרי מובייל, פתרונות eCommerce , מערכת לניהול לקוחות, מוצרים ליצירה והפצה של דיוורים אלקטרוניים מעוצבים ועוד.

השנה, כחלק ממהלך מיתוגי רחב שנועד לאפשר לחברה להגיע לקהלים חדשים, התקבלה ההחלטה לפרסם בסופרבול, הזירה בה מציגים המותגים הגדולים ביותר את הפרסומות המושקעות ביותר של השנה. הפרסום בסופרבול מגיע לאחר שנתיים בהן יצרה Wix מגוון קמפיינים של Direct Response ששודרו בטלוויזיה בארה"ב, אנגליה, קנדה, רוסיה, צרפת וברזיל. קמפיין הסופרבול הניב מאות מיליוני צפיות בטלויזיה ואונליין, מאות אלפי גולשים, תגובות ושיתופים ברשתות החברתיות. באמצעות הקמפיין המחישה Wix בהצלחה כיצד היא מאפשרת למנף את הרשת כדי לחשוף ולקדם כל עסק.


נימוקי ועדת השיווק לבחירה: "איגוד השיווק הישראלי מכיר בפעילות Wix כהצלחה גדולה, שענתה על כל מה שצריך על מנת לבנות מותג והסבירה לצרכן כי כל מה שצריך נמצא בהישג יד ברשת".

עומר שי הצטרף להנהלת Wix לפני כ-7 שנים ומאז הוא משמש כסמנכ"ל השיווק של החברה. בעבר שימש כשותף-מייסד של Hyperactive והוביל את הפעילויות השיווקיות של החברה. בנוסף שימש כיועץ בתחום אונליין למותגים מובילים.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר שי
  • wix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully