וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון חלוץ ואבנר שפירא - זוכי פרס ארנסט-קרמר לעיתונות

28.4.2015 / 17:16

עיתונאי "הארץ" יקבלו את פרס ארנס-קרמר לעיתונות לשנת 2015 שהוענק השנה לעיתונאים ישראלים וגרמנים, בסימן 50 שנה ליחסים בין המדינות. עורך דף הבית של וואלה! NEWS ניר יהב יקבל ציון לשבח

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל זוכה לקבלת פנים חמה בלשכתה, ברלין. פברואר 2015. רויטרס
קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל זוכה לקבלת פנים חמה בלשכתה, ברלין. פברואר 2015/רויטרס

עיתונאי "הארץ" דורון חלוץ ואבנר שפירא יקבלו את פרס ארנסט-קרמר לעיתונות לשנת 2015 שהוענק השנה לעיתונאים ישראלים וגרמנים, בסימן 50 שנה ליחסי ישראל וגרמניה. הפרס הוענק לעיתונאים שהצטיינו בשנים האחרונות בסיקור מגזיני שקשור לפוליטיקה, כלכלה או תרבות בראי יחסי שתי המדינות. לכל אחד מהעיתונאים הישראלים, החולקים יחד את הפרס הישראלי, יוענק פרס של 2,500 יורו.

המאמר של דורון חלוץ פורסם בספטמבר 2012 במוסף הארץ והוא עסק בדיון הציבורי סביב סוגיית ברית המילה בגרמניה, ונכתב בעת שהותו של חלוץ בעיר. לשפירא הוענק הפרס על כתבה שפרסם באותה שנה בעקבות ביקור אשר ערך בארכיון הפילוסוף ומבקר התרבות היהודי-גרמני ולטר בנימין בברלין, במהלכו בחן את כתביו.

לצד הענקת הפרס החליט חבר השופטים להעניק ציון לשבח לעיתונאי נוסף, ניר יהב, עורך דף הבית של וואלה! NEWS ולשעבר כתב האתר לענייני ערבים. כתבתו של יהב אשר פורסמה במגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS בתחילת השנה, עסקה בצעירים ערבים אזרחי ישראל אשר סיפרו למה היגרו לגרמניה, ומה מצאו בברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully