וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוציאה מהמקפיא: הרשות השנייה מאיישת תפקידים

30.4.2015 / 14:51

הרשות השנייה מודיעה על מינויים חדשים, זאת לראשונה מאז סבב הפיטורים שנעשה בארגון. במסגרת השינויים, אופיר רייכמן מונה לראש אגף טלוויזיה ואפרת לאור מונתה לראש מחלקת פרסומות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופיר רייכמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשות השנייה מודיעה היום (חמישי) על שני מינויים חדשים, זאת לראשונה מאז סבב הפיטורים שנעשה בארגון. לפני כשנה צמצמה הרשות תקנים וחלק מעובדיה, בהם בכירים, הסכימו לפרוש במסגרת הליך "פרישה מרצון". בתחילת השבוע אישרה הרשות את תקציבה לשנת 2015, ובו הליך ההתייעלות שהחל בשנה שעברה, המגלם קיצוץ של 22%. התקציב קוצץ אחרי שהתנועה לחופש המידע חשפה את רשימת הספקים של הרשות והצביעה על חגיגות תקציב ובזבוזים.

במסגרת השינויים, אופיר רייכמן מונה לראש אגף טלוויזיה ואפרת לאור מונתה לראש מחלקת פרסומות של הרשות.

אופיר רייכמן, אשר מונה לראש אגף טלוויזיה, עבד בין השנים 2007-2012 בחברת החדשות של ערוץ 2 כעורך ב"פגוש את העיתונות" וב"תכנית חסכון", בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנהל התקשורת השיווקית של התכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים "אפשרי בריא" של משרדי הבריאות, החינוך והתרבות והספורט. הוא מרצה בחוג לתקשורת של אוניברסיטת תל אביב ובעל ניסיון כיועץ שיווק דיגיטלי עצמאי. תואר שני במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה ויזמות ובניהול השיווק ותואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול באוניברסיטת תל אביב. רייכמן יכנס לתפקיד ביוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפרת לאור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפרת לאור, אשר מונתה לראש מחלקת פרסומות, היא בעלת ניסיון עשיר בשיווק ופרסום. בעבר עבדה כמנהלת פרויקטים בשיווק דיגיטלי, כמנהלת שיווק דיגיטלי ומרכז המידע במשרד התיירות בניו יורק וכפרסומאית בלשכת הפרסום הממשלתית. ללאור תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום ותואר ראשון בשיווק ופרסום ומשאבי אנוש, שניהם מהמכללה למנהל.

המנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, ניר שוויקי: "מדובר בחיזוק משמעותי לרשות השנייה ובאנשי מקצוע מצוינים ובעלי ניסיון עשיר ומקיף, כל אחד בתחומו. מדובר בתוצאה חיובית של תהליך ההתחדשות שעוברת הרשות השנייה שיושלם בתקופה הקרובה. אני מאחל לשניהם בהצלחה בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully