וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

1.5.2015 / 8:35

מי הוותיק הנוסף ב-ynet שפורש כנפיים ועף • מי יערוך את "המהדורה המרכזית" ב-nrg החדש • ומי ינהל את מחלקת הפרומו והקריינים של גל"צ • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

עורך האוכל של אתר ynet, רועי ירושלמי, יוצא לאכול במקומות אחרים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי ירושלמי עוזב את תפקידו לטובת מיזם חדש בתחום האוכל, אחרי שמונה שנים ב"ידיעות אחרונות", מתוכן יותר מארבע שנים כעורך אוכל. ויש כמובן, מילות פרידה וסיכום: "אני אסיר תודה על המקום שהיה לביתי במשך שנים ומודה מקרב לב לכותבים והצלמים המסורים של ynet אוכל, וכמובן - לעורך הראשי של האתר, ערן טיפנברון". וכמה מילים מטיפנברון: "רועי, מהעורכים הבכירים המוערכים ב-ynet וביסס במהלך שנותיו בתפקיד את מקומו של ערוץ האוכל מכל החזיתות".

הדרך ללב הג'ונגלים של אמזונס מתעכבת: צילומי תכנית הריאליטי החדש של קשת, שאמורה לעלות כבר בקיץ הקרוב ולהתחרות ב"הישרדות" של רשת - נדחו ביותר משבועיים. רק לאחרונה נדחו גם הצילומים של המתחרים.

אל תקרא לי פרומו

מנהל מחלקת הפרומו והקריינים של גלי צה"ל עודד דוידוב יסיים את תפקידו, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. דוידוב יישאר באוויר בעבודות קריינות והפקה מוזיקלית. את דוידוב יחליף דורון רובינשטיין, פעם חייל במחלקת הפרומו בגלי צה"ל, אחר כך איש קריאטיב במשרדי הפרסום, וכיום פרילנסר בתחומי הכתיבה, הפרסום והמדיה.

באתר nrg משיקים שירות חדש עם עורך חדש: "המהדורה המרכזית", תקציר כותרות וחדשות שיישלחו למיילים מדי יום בצהריים. את המהדורה יערוך אלון צרפתי, לשעבר עורך רייטינג, גורמה, מעריב לנוער ורשת המקומונים של מעריב.

nrg יחסי ציבור, שלום, מדבר אבי

ואפרופו אתר nrg, אם יש לכם שאילתות שקשורות לאתר החלו להגיש אותן מעכשיו לאבי עובדיה, שקיבל לידיו את תיק האתר במשרד היח"צ "לרנרקום". עובדיה יהיה אחראי גם על יתר כלי התקשות של הקבוצה, להלן ישראל היום ומקור ראשון.

גיא זו-ארץ עוזב את הגשת "טלסינמה" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה: עומס יתר בהפקות, תיאטרון ועוד כמה פרויקטים שמכניסים קצת יותר כסף מערוץ 1. מי שצפויה להחליף אותו היא דנה הרמן, מי שמגישה בימים אלה את מגזין התרבות של הערוץ "תרבות היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully