וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלושה יוצאת הכחשה

1.5.2015 / 12:26

הבהרה חריגה מופיעה הבוקר בסוף טורו של בן כספית במעריב, באשר לסיפור שפרסם בשבוע שעבר על פגישה משולשת של איילה חסון עם רה"מ ויצחק תשובה. אז איך שזה שכספית עדיין עומד מאחורי הסיפור וחסון עדיין לא מרוצה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
לוואלה ברנז'ה נודע כי בעקבות הדברים שכתב כספית, נאלץ העיתון לפרסם תיקון והכחשה שנכפו עליו, על אף התנגדותו

את טורו של העיתונאי בן כספית המתפרסם הבוקר (ו') במעריב, חותמים "תיקון והכחשה": "איילה חסון מבקשת להבהיר, כי בניגוד לפרסום של בן כספית מהשבוע שעבר, לא הייתה שיחה משולשת בין בנימין נתניהו, יצחק תשובה ואיילה חסון. הפרסום חסר שחר".

ההכחשה פורסמה בעקבות הדברים שכתב כספית בטורו בסוף השבוע שעבר. כספית תיאר את ביקורם של נתניהו, תשובה ומנהלת חטיבת החדשות בערוץ הראשון - חסון, במימונה שנערכה בביתו של לאון אדרי בקיסריה. הוא התייחס לפרסום של חסון בערוץ 1, לאחר המימונה, לפיו התקיימה פגישה החשאית בין הרצוג לנתניהו, והוסיף: "הקונצנזוס בקרב הפרשנים, נכון לעכשיו, הוא שלא הייתה פגישה כזו מעולם". בהמשך הטור שוב התייחס כספית לפרסום של חסון, אותו הגדיר כ"הסקופ (שכנראה לא היה)".

כספית מציין בטור כי אורחים שהיו במימונה העבירו לידיעתו שנתניהו, תשובה וחסון ישבו ביחידות וניהלו שיחה אינטימית, ומוסיף כי לאחר אותה המימונה, האוצר ביטל את ההגבלות שהוטלו על תשובה במאגר הגז שבו הוא שותף. יחד עם זאת, גם בתחילת הטור וכן בסופו, מציין כספית כי מי שקושר בין הדברים עושה זאת על אחריותו בלבד. בכל זאת, מעריב נטל את אחריות. לוואלה ברנז'ה נודע כי בעקבות הדברים שכתב כספית, נאלץ העיתון לפרסם הבוקר תיקון והכחשה שנכפו עליו, על אף התנגדותו.

כספית עצמו אמר הבוקר לוואלה ברנז'ה שלא מדובר בהתנצלות או בהכחשה שלו ומטעמו, אלא בהכחשה של חסון הטוענת שלא פנה אליה לצורך קבלת תגובה. כספית הוסיף: "איילה קיבלה זכות תגובה והכחישה. אני עומד מאחורי הסיפור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד ההכחשה, מתייחס כספית בטור שהמתפרסם היום לאותה פגישה במימונה, הפעם בנוסח קצת אחר מזה שהוא עצמו כתב בשבוע שעבר: הוא לא מציין שהשלושה ישבו ביחידות וניהלו שיחה אינטימית, אלא שחסון הגיעה לאירוע ושוחחה גם עם נתניהו וגם עם תשובה. "איילה חסון ששמה הוזכר בפרסום הזה כעסה עליי", כותב כספית, "קשה לי להבין למה בדיוק. כפי שהובהר כאן בשבוע שעבר, העובדה שחסון הייתה באירוע הזה ושוחחה בו גם עם ראש הממשלה נתניהו וגם עם איש העסקים יצחק תשובה, תיאמר לזכותה ולא לגנותה".

איילה חסון, אמרה בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "העיתון מעריב פרסם לפי בקשתי תיקון והכחשה לידיעה השקרית של בן כספית, על פגישה משולשת שלא הייתה ולא נבראה. לראייה, היום בטורו נסוג כספית מתיאור השיחה המשולשת שכאמור לא הייתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully