וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

8.5.2015 / 10:54

לאן עבר עורך ערוץ המוזיקה של ynet • מי עזבה את עיתון לאשה • מי יחליף את דוברת הליכוד שיצאה לחופשת לידה • וגם, וואלה ברנז'ה מעניקה לכם בונוס זוהר חד פעמי • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

כיסאות מוזיקליים ב-ynet: עורך ערוץ המוזיקה, שלומי בלבול, נפרד מהתפקיד אחרי חודשים ספורים ועבר לתפקיד ראש הדסק בערוץ הכלכלה באתר. במקומו של בלבול תערוך את ערוץ המוזיקה ענת טייכר, מי שהייתה מפיקה במדור התרבות ואתר Pplus – ערוץ הרכילות של האתר. ויש גם אי של יציבות: עמי פרידמן ימשיך להיות כתב המוזיקה הראשי בערוץ.

לא רק קואליציה נולדה. שי חייק, מי שמשמש כדובר הפוליטי של בנימין נתניהו, ידברר בחודשים את הקרובים את הליכוד. חייק ימלא את מקומה של נגה כץ, שילדה ובשעה טובה בן, ויצאה לחופשת לידה.

שוקולד, מנטה, מנגו

מיכל צפיר לא רק סופרת קלוריות ולכבוד הקיץ היא גם תכתוב על זה לאתר nrg, במסגרת טור קבוע בנושא אורח חיים בריא וטיפים לשמירה על משקל מאוזן. צפיר, כמעט בת 48, היא אמא לשלוש בנות ונשואה 22 שנה ובשינוי הדרמטי והבריא היא פצחה לפני עשר שנים ומאז הפכה אותו לקריירה. עורכי האתר מסרו: "ישראלים רבים מודעים יותר היום לחשיבות שבשמירה על אורח חיים בריא ותזונה נכונה".

חודשיים אחרי שחברת הפרסום פרפל ואור כצנלסון רכשו את מניותיו של דניאל אציל, פתחו בחברה בשינויים בצוות הניהולי של החברה. גל רוזה, עם ניסיון של 4 שנים בקבוצות וואלה, מונתה למנהלת הדיגיטל, אלעד שמעוני שכיהן כסופרוויזר, מונה לסמנכ"ל לקוחות, ואור כצנלסון שרק לאחרונה רכש מניות נוספות, הגדיל את אחזקותיו בחברה ומשמש אור משנה למנכ"ל החברה בנוסף לתפקידו כמנהל טכנולוגי של פיתוח המוצרים של פרפל.

פסקת ההתגברות

גלי שני, כתבת הרכילות ב"לאשה" בחצי השנה האחרונה נפרדה מהתפקיד. לפני שהגיעה ל"מלחשים ש..." שני, בת ה-29, שימשה כתבת הרכילות של המקומון התל אביבי "ידיעות תל אביב".

ובונוס חינם לסיום: אם אתם חולמים על קריירה זוהרת ונוצצת במיוחד בפרסומת לערוץ הקניות, אתם מוזמנים לגשת לאודישנים שתקיים המלהקת מאירה בן עתר ב-10 במאי. את הפרסומת יביים יריב הורביץ ויש דרישות: שתי נשים וגבר אחד. הנשים – אחת ברונטית ואחת בלונדינית. מצודדות, יפות ורהוטות. עוד בדרישות, כפי שפורסמו: "מבטא טוב באנגלית לכולם. צריכים להגיד שתי מילים בסגנון COOKING TIME, SPACIAL TIME, EATING TIME ובעברית: 'עכשיו בערוץ הקניות'". התקציב לשחקנים צנוע (אחרי הכל מה זה כסף, לעומת הזוהר): עד 7,000 שקלים, פלוס עמלה ומע"מ.

וואלה ברנז'ה ויתרה בגלל החלק של היפות והרהוטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully