וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 14 שנה של עליות ומורדות: ביל סימונס עוזב את ESPN

ענקית התקשורת החליטה שלא להאריך את חוזהו של עיתונאי הספורט הפופולרי בתבל, שיסתיים בספטמבר: "מערכת היחסים הועילה לשני הצדדים". "גרנטלנד" יישאר על כנו, עתידו של סימונס לא ברור

עיתונאי הספורט האמריקאי ביל סימונס. AP
לאן עכשיו? סימונס/AP

זה היה באוויר זמן רב, וכעת עושה רושם שזה רשמי: עיתונאי הספורט הפופולרי בעולם ביל סימונס יעזוב את ESPN כשחוזהו יסתיים בספטמבר הקרוב. בין סימונס והרשת היו אינספור חילוקי דעות לאורך השנים, וכעת, לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום, החליט הנשיא ג'ון סקיפר לא להאריך את חוזהו של הטאלנט.

"דיברנו עם סוכנו של ביל והיה ברור שלא נצליח להגיע לסיכום, אז עדיף להתמקד בשינוי", אמר סקיפר. "ההבדלים היו יותר מסתם כסף. היתה לנו תקופה מצוינת עם ביל, כמעט 15 שנה. מערכת היחסים הועילה לשני הצדדים - הוא ייצר תוכן מצוין עבורנו למשך שנים, ו-ESPN אפשרה לו לפרוש כנפיים באפיקים רבים. זו ההחלטה שנאלצתי לקבל כדי לעבור הלאה".

סקיפר הדגיש כי "גרנטלנד", האתר המצוין שסימונס הקים לפני מספר שנים, לא ייפגע מהמהלך: "כבר מזמן זה הפך מאתר של ביל סימונס לכזה שיכול להתקיים בכוחות עצמו".

סימונס (45) הצטרף ל-ESPN ב-2001 ובאופן כמעט מיידי הפך לאחד הקולות הפופולריים ביותר בענקית הספורט האמריקאית, בעיקר בשל הגישה שלו ונקודת מבטו כאוהד, ופחות כעיתונאי. לאורך השנים הרחיב את תחומי הפעולה שלו, כשייצר פודקסט פופולרי מאוד, החל לשמש כמגיש בתכנית ה-NBA של הערוץ, וסייע ליצור את סדרת סרטי הספורט המוערכת 30 על 30.

בספטמבר שעבר היו קרובים היחסים בין הצדדים לפיצוץ, כשסימונס ביקר בצורה חריפה את הקומישנר של ה-NFL רוג'ר גודל, והושעה לשלושה שבועות. עתידו של מי שהוגדר לא פעם כעיתונאי הספורט החשוב בעולם עדיין לא ברור, כשרשתות פוקס, יאהו ואחרות עוקבות בעניין. בארצות הברית היו שהעלו גם אפשרות שיקים אתר או גוף תקשורת חדש ויעמוד בראשו.

סיפור השעייתו של ביל סימונס מ-ESPN

כך עלה ביל סימונס לגדולה בארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully