וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלת מסתובבת ברשת ב': מי שובץ איפה?

11.5.2015 / 14:22

עדי מאירי ובני טייטלבאום עברו להגשת "הכל דיבורים", הזדמנות מצוינת לפצוח בסבב כתבי חדשות בקול ישראל. הכירו את הקולות החדשים-ישנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קול ישראל - כל השינויים: מנהל קול ישראל, שמעון אלקבץ, המשמש גם מנהל רשת ב' בפועל, הודיע היום (ב') על שורת מינויים חדשים, חלקם בעקבות המעבר של עדי מאירי ובני טייטלבאום להגשת "הכל דיבורים" והתפנות התקנים.

במסגרת השינויים, עידן אבני, ששימש עד כה כתב בצפון ישמש מעתה ככתב הארצי לענייני משטרה. אבני שימש כתב בצפון בארבע השנים האחרונות. במקביל הוא מכסה גם את תחום החקלאות ומגיש יומני חדשות. הוא משדר גם בתכנית "שירים ושערים". בעבר שימש ככתב ידיעות אחרונות וכתב אתר וואלה חדשות גם כן באזור הצפון, בתקופת מלחמת לבנון השנייה.

בנוסף, לירן כוג'הינוף כתב החינוך של הרדיו ישמש כתב לענייני משטרה - בתל אביב והמרכז. כוג'הינוף החל את דרכו ברשת ב' של קול ישראל לפני כשלוש שנים ושימש בשנתיים האחרונות ככתב לענייני חינוך. לפני כן היה כתב ברשת שוקן באזור השרון.

כמו כן, שי זילבר הכתב לענייני משטרה בירושלים ישמש - כתב לענייני חינוך וניצן גלוסמן - ישמש הכתב בצפון. שי זילבר החל את דרכו במערכת החדשות של רשת ב' בשנת 2008 ושימש בתחילת דרכו כתב לענייני משרד הפנים ועיריית ירושלים. בשלוש השנים האחרונות הוא מסקר את תחום המשטרה בבירה. הוא נמנה עם מגישי התכנית "כל היום" לסיכום חדשות היום. ניצן גלוסמן החל את דרכו בקול ישראל לפני שלוש שנים כעורך באתר האינטרנט של רשת ב', לאחר שעבד כמה שנים בעיתונות מקומית בדרום ובטלוויזיה החינוכית.

ויש עוד: נעמה עוזרי תהיה הכתבת לענייני משפט בתל אביב ובמרכז. עוזרי הייתה בשלוש השנים האחרונות הכתבת לענייני תעופה ותיירות.

שרון עמית רכזת הכתבים ברשת ב' ציינה כי סבב חילופי התפקידים יאפשר לעיתונאי הרשת התנסות ועבודה בתחומי סיקור חדשים. שמעון אלקבץ איחל הצלחה לכתבים ובהזדמנות זו הודה גם לעיתונאים בני טייטלבאום שסיקר את העולם היהודי ותחום התקשורת ועדי מאירי ששימשה ככתבת הארצית לענייני משטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully