וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נגד איילה חסון: סיבוב שני

12.5.2015 / 18:03

לאחר שפנה לעורך הראשי של רשות השידור בדרישה להדיחה וליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח נגדה בחקירה, אביגדור ליברמן תוקף את איילה חסון בפייסבוק: לוקה ב"סנדרום המשרתת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, תקף היום בחריפות את מנהלת חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, איילה חסון. ליברמן אף ציין כי חסון קיבלה את המינוי לתפקיד שאותו היא עושה רק בשל הנאמנות שהיא מפגינה, על אף שהיא נעדרת השכלה אקדמאית.

תחת הכותרת "סנדרום המשרתת", הוא כתב בדף הפייסבוק שלו: "כשמדברים על איילה חסון כדאי לחזור להיסטוריה הלא כל כך רחוקה ולבחון את פועלה, עמדותיה ודעותיה בעשור האחרון על-מנת להיווכח ב'יושרה' העיתונאית שלה. אצל חסון לא משנה מי האדם – אלא מה מיקומו, או אם לדייק: כשאתה רה"מ אתה נזר הבריאה ויריביך הם אסון מהלך הראוי למרמס. אם הגלגל יתהפך – גם הדעות יתהפכו".

בהמשך כתב ליברמן: "ומתי התחילה חסון לבקר אותי אתם שואלים? כמובן שלדבריה על כך שאני 'רודף אותה' בשל פרסומיה בעניין חקירת המשטרה 242 (שגם הם היו כמובן מעוותים ולא נכונים) אין שום שחר. חסון החלה לתקוף אותי לאחר ש'ישראל ביתנו' נפרדה מן הליכוד. כי כרגיל אצל חסון, ברגע שאתה לא עם רה"מ – אתה חוטף... או כפי שניתן לקרוא לזה: 'סינדרום המשרתת'. התקפותיה עלי גברו והמשיכו ביתר שאת לאחר שחסון קיבלה את המינוי למנהלת חטיבת החדשות (אגב, מינוי שנעשה למרות שלחסון אין השכלה אקדמאית, בניגוד למקובל), כנראה כפרס על נאמנותה לאורך השנים. רק חבל שהפרס לזו ששירתה בנאמנות – הוא 1עונש לצופים שרוצים עיתונות ישרה ותמורה בעד האגרה".

את הדברים כתב ליברמן בדף הפייסבוק שלו לאחר שפנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה נגד חסון ונגד העיתונאי חנן קריסטל. ליברמן גם פנה לעורך הראשי של רשות השידור בדרישה להדיח את השניים. זאת, בעקבות התבטאויות של קריסטל וחסון במהלך שידור מהדורת החדשות "יומן" בערוץ הראשון. לטענת ליברמן הדברים שאמרו השניים הסיתו לגזענות, כפי שפורסם אתמול (ב') בוואלה ברנז'ה.

ברשות השידור טענו אתמול בתגובה כי ליברמן תוקף את חסון בעקבות הגילויים בפרשת השחיתות שבה מעורבים גורמים מ"ישראל ביתנו". היום הם בחרו שלא להגיב. כך גם איילה חסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully