וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ערוץ 10 לעובדים: לא תוכלו לקבל מניות

14.5.2015 / 12:47

אתמול שלח יו"ר ועד העובדים מכתב למנכ"ל קבוצת RGE שעתידה להשקיע בערוץ, וביקש חלוקת רווחים ומניות לעובדים - שספגו קיצוצי שכר במסגרת הפעולות להצלתו. היום נודע לוואלה ברנז'ה מה השיבה להם הנהלה: לא יהיו מניות

הפגנת עובדי ערוץ 10 בתל אביב. דרור עינב
הפגנת עובדי ערוץ 10 בתל אביב/דרור עינב

הנהלת ערוץ 10 הודיעה לוועד העובדים, בעקבות דרישתו מהמשקיעים: לא תהיה חלוקה ברווחים ומניות לעובדים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לא ברור האם בעקבות דחיית הדרישה לחלוקת מניות, יפתח הוועד במאבק שבו יידרשו לבטל את הקיצוצים בשכר שנאלצו העובדים לספוג.

אתמול שלח יו"ר ועד עובדי ערוץ 10 מתן חודורוב, מכתב למנכ"ל קבוצת RGE, מודי פרידמן, שאותו פתח בכך שהעובדים מברכים על כניסת המשקיעים והבעלים החדשים.
לאחר מכן ציין כי שכרם של העובדים קוצץ כחלק הפעולות שננקטו להצלת הערוץ, ולכן דרש חלוקת רווחים וחלוקת מניות לעובדים.

"בחברה טיפוסית שהייתם רוכשים, העובדים היו מבקשים לעצמם תוספות שכר מפליגות או למצער השבה מיידית של הקיצוצים החריפים שכבר בוצעו", כתב חודורוב והציע בהמשך: "באמצעות האחזקה המשותפת נוכל להצמיד באופן מלא את תמריצי ההתנהגות היומיומית של כל עובד מהשורה, לשאיפה של בעלי המניות החדשים לקיים חברה רווחית ויעילה, ומכאן שגם בהיבט העסקי טמון ביוזמה ערך רב".

"גייסנו כבר בראשיתו של הליך הקיצוצים את תמיכתם האסטרטגית של יוסי ורשבסקי וגולן יוכפז בהקצאת מניות לעובדים, שתקשור את גורלם הלכה למעשה - ולא כממליצה בלבד - בהצלחתו העסקית של הערוץ", ציין חודורוב בהמשך, "מנגנון לשיתוף רווחים במבנה זה (או דומה לו) יבטיח שמי שהלכו במדבר, ייהנו גם מפירות הארץ המובטחת - ולא יישכחו אחר כבוד, כשבידם שכרם המקוצץ, שעה שבעלי המניות החדשים משיבים לעצמם מקופת החברה את סכום השקעתם במהירות המרבית".

ואולם, כבר אתמול בערב קיבלו העובדים את המסר שאין כל אפשרות שנושא המניות ייבחן. בוועד טרם החליטו באילו פעולות יינקטו. גורמים בערוץ מסרו לוואלה ברנז'ה כי ייתכן שהוועד ייאבק להחזרת הקיצוצים. נושא הקיצוצים מעוגן בהסכם הקיבוצי שנחתם עם העובדים, אולם יוחזר בשתי פעימות: בסוף השנה הנוכחית ובסוף השנה הבאה.

בוועד העובדים סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully