וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

15.5.2015 / 10:26

איזה תפקיד קיבל בגלריה כתבינו לתרבות גאה • מי עזב את ערוץ 10 לטובת משרה מפנקת בחברת היי טק • דני קושמרו סוגר מעגל • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

דקה לפני סגירה אפשרית עם משקיע, ושתי דקות אחרי מינויה של שירה רוזנשטיין לסמנכ"ל דיגיטל, מנהל המדיה החברתית של ערוץ 10 ועורך ישראבלוג אביהו שאלתיאל, עוזב את הערוץ אחרי שנה וחצי בתפקיד. שאלתיאל יישאר בערוץ עד יוני ומשם יינחת ברמת החייל, לתוך משרה מפנקת בחברת ההיי טק clixie. לוואלה ברנז'ה הוא אומר: "הגיע הזמן להתקדם הלאה לאתגרים חדשים".

איתי שטרן שכתב בשנה האחרונה למוסף גלריה של הארץ, על תרבות גאה, יחליף את דפנה ארד שיצאה לחופשת לידה ויסקר את תחומי הטלוויזיה והמוזיקה בארץ ובחו"ל. ויש לו רזומה: שטרן הוא בוגר לימודי עיתונות ותקשורת בקמרה אובסקורה. במעריב הוא סיקר את ההתנתקות ולאחר ששב מגבולות עזה, מונה לכתב תרבות ב-nrg, לאחר מכן שימש כתב מוזיקה וקולנוע בתרבות מעריב והמגזין. הוא גם הספיק ללמוד תסריטאות בסם שפיגל, לכתוב ב"עכבר העיר" ולערוך את מגזין ופורטל תשתיות לאנרגיה וסביבה.

גליקמן-נטלר-סמסונוב-פלדמן-כהן

וקצת ענייני פרסום: שני מצטרפים חדשים למחלקת הקריאייטיב של גליקמן נטלר סמסונוב, תכירו: עידו כהן ואלחנדרו פלדמן. עידו כהן שישמש קופירייטר, עבד בעבר במשרדים שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן. קמפיינים בולטים: מהלך המוזיאון בטיימליין של בצלאל והשקת בוקר-טוב דנונה לשטראוס. אלחנדרו פלדמן שישמש ארטדיירקטור, עבד ביורו, בבאומן ושלמור וטיפל, בין היתר, בתקציבי נורופן, קליה. קפה נמס עלית, לתת, היינז, סטימצקי.

אחרי הסרט מעורר ההדים על מדינת תל אביב, הדרום וכל השאר, ואולי בלי שום קשר אליו, מגיש חדשות 2 דני קושמרו ישדר ביום רביעי הבא, את גמר גביע המדינה ב"רדיו דרום". על הגביע באצטדיון סמי עופר יתמודדו מכבי תל אביב והפועל באר שבע, הקבוצה שאוהד קושמרו. ויש עוד סגירת מעגל רגשנית ומרגשת: קושמרו, מגיש אולפן שישי בערוץ 2, החל את דרכו בתקשורת כשדרן רדיו דרום. אי שם ב-96', עם עליית התחנה לאוויר, הוא פתח את שידורי התחנה עם התוכנית הראשונה ששודרה בה "בוקר טוב דרום". ואף שימש מנהל מחלקת האקטואליה בתחנה. ויש מונולוג "סגירת מעגל", הכרחי: "ב-97 הייתי שותף לשידורים ולחגיגות הניצחון כמגיש תוכנית האקטואליה של רדיו דרום. בפעם השנייה, ב-2003, ניסיתי להדביק את הבן שלי שהיה אז בן חמש בחיידק של הפועל ב"ש והזמנתי אותו לצפות בגמר כי הייתי בטוחה שננצח, זה נגמר בדמעות. הפעם, אגיע לשדר את המשחק עם הבן שלי, היום כבר בן 17, בתקווה לחוויה מתקנת. אני מתרגש באמת". אכן, התרגשויות.

ולסיכום: וואלה ברנז'ה מתחילה לשנן ולהתרגל לשם: אוהד יחזקאלי, שישמש יועץ התקשורת של ח"כ אופיר אקוניס, שיכהן כשר במשרד התקשורת. אז יחזקאלי בהצלחה והכול וזה, ונדבר בראשון, נקבע פגישת היכרות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully