וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר תקציב הרשות השנייה; יעמוד על 29 מיליון שקל

19.5.2015 / 11:14

תקציב הרשות השנייה לשנת 2015 אושר על ידי משרד האוצר. מדובר בתקציב נמוך ב-22% מזה הקודם, והוא מגלם תקציב שכר קטן ב-25% וביטול תקציב הפקות

אוה מדז'יבוז. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
אוה מדז'יבוז/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

תקציב הרשות השנייה לשנת 2015 אושר על ידי משרד האוצר. התקציב יעמוד על 29 מיליון שקלים, והוא נמוך ב-22% מזה הקודם שעמד על 37 מיליון.

ברשות אומרים היום (שלישי) כי התקציב מבטא חסכון של 25% מתקציב השכר ברשות השנייה לשנת 2015. עוד אומרים ברשות כי, בנוסף, בשנת 2015 לא יוקדש תקציב נפרד להפקות הרשות כפי שהיה נהוג בשנים קודמות ובמקום זה יוקדשו כספי העיצומים להפקות הסרטים והדבר יעשה תוך שיתוף פעולה עם זכייניות הטלוויזיה. "באופן זה", אומרים ברשות, "ישמר האינטרס הציבורי בהפקת סרטים בעלי חשיבות ציבורית ואשר גוף שידור מסחרי המונע משיקולי רייטינג לא ייתן להם מענה, אך הדבר יעשה במימון נמוך יותר מצד הרשות השנייה".

המנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, ניר שוויקי: "תקציב הרשות השנייה לשנת 2015 מבטא את תהליך התחדשותה והתייעלותה של הרשות, על מנת להבטיח את ביצוע המשימה הציבורית המוטלת עליה בצורה המיטבית - הגנה מרבית על אינטרס הצופים והמאזינים בטלוויזיה המסחרית וברדיו האזורי – תוך עמידה בחזית הרגולטורית והובלת מהלכי רוחב ועומק לשיפור תמידי של השוק בישראל".

יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז': "התקציב אשר אושר על ידי משרד האוצר מבטא עבודה מעמיקה ומקצועית של הנהלת הרשות השנייה, ועדת הכספים בראשות אייל דה-פאו ומועצת הרשות. התקציב, יאפשר את המשך צמיחתה של הרשות, תוך עדכון הרגולציה והתאמתה למגמות ולנסיבות הקיימות אך במקביל המשך מילוי תפקידיה הציבוריים של הרשות השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully