וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטם זה מוענק כפרס מתנת וואלה ברנז'ה

19.5.2015 / 12:12

כמה עליכם לשלם כדי להעניק פרס בתוכניות הבוקר של טל ואביעד, שי ודרור או דידי הררי - ואיפה תשלמו הכי הרבה? קבלו הצצה למחירון עבור חלוקת הפרסים בתוכניות הרדיו השונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם מכירים את זה: מאזין מתקשר לרדיו, עונה על חידון, ומקבל אחר כבוד פרס. כולם מרוויחים: המאזין שזכה, בית העסק שנהנה מפרסום, תחנת הרדיו שמעניקה פרסים מבלי לשלם עליהם וגם משרד יחסי ציבור שגוזר קופון בתפקיד המתווך.

מייל שנשלח ממשרד בשם "קונקשן" אל משרדי יחסי ציבור שונים והגיע לידי וואלה ברנז'ה, חושף את המחירים שעל לקוחות מתחומים שונים לשלם עבור הענקת פרס וציון שמו של העסק בתוכנית.

"עד סוף מאי ניתן לחלק פרסים ברדיו במחירי מבצע", כך נפתחת ההצעה, ומה המחירים? ברדיו 103, כדי להגיש פרס בתוכניות של שי ודרור, דידי הררי, רן שריג ודנה ספקטור ושלישיית מה קשור, יש לשלם 1,000 שקלים (במקום 1,500 לשבוע).

עוד במחירון של קונקשן: בתחנות אקו 99 ורדיו צפון, כדי להעניק "שווי פרס גבוה יותר", כלשון ההודעה, בתוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, יש לשלם תחילה 2,000 שקלים לשבוע - הסכון הגבוה ביותר שנרשם במחירון. בתוכנית מיי מיוזיק בתחנה, תצטרכו לשלם למשרד התיווך 1,000 שקלים במקום 1,500.

גם נותני הפרסים ברדיו דרום צריכים לשלם לפני הכל לקונקשן: עבור מתן פרס ואזכור שם העסק במחיר מבצע עד סוף מאי 600 שקלים בלבד במקום 1,500. מי שישלם יוכל לשמוע את שם בית העסק שלו ברדיו דרום, בתוכניות "שותפים לתשע", "בריזה ים תיכונית", "בחצי היום", "באה בטוב עם מיכל שם טוב" ו"חיה בסבבה". באותו המחיר, רק עד מאי, אפשר להעניק פרסים גם בתוכנית היומית "ברקאי ללא הפסקה", שאותה מתארים בקונקשן: "מגזין יומי בסגנון קליל שיעשה לכם בוקר בכיף: שעשועונים, מוזיקה טובה, אומנים וסלבס באולפן , פינות תוכן ביניהן: סקר יומי (פעילות SMS נושאת פרסים), מבזק בילויים".

בעלי משרד קונקשן, רן קוריס, סירב להגיב לדברים. מרדיו eco99fm נמסר: "אין אנו מכירים את האיש ו/או את משרדו, ואין לנו כל שיתוף פעולה איתו, מערכתי או מסחרי. eco99fm פעלה, פועלת ותמשיך לפעול על פי הוראות, חוקי ונהלי הרשות השניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully