וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תפתח בבדיקת טענותיה של אריאנה מלמד?

20.5.2015 / 13:13

מלמד פרסמה זמן קצר לאחר ההדחה פוסט ובו טענות חמורות כלפי ההפקה על שמנעה ממנה לטענתה טיפול רפואי על אף שסבלה מכאבים. הוועדה הרפואית שיזמה הרשות לפני כשלוש שנים קבעה כי "טובתו ורווחתו של המשתתף יהיו תמיד עדיפים על פני שיקולי רייטינג"

אריאנה מלמד נגד הים-תיכוני.
אריאנה מלמד נגד הים-תיכוני

האם הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו תפתח בבדיקת טענותיה של אריאנה מלמד על כך שהפקת "האח הגדול" לא אפשרה לה לקבל טיפול רפואי? מלמד, שהודחה אתמול (שלישי) מבית "האח הגדול", פרסמה זמן קצר לאחר ההדחה פוסט ובו טענות חמורות על כך שנמנע ממנה טיפול רפואי על אף שסבלה מכאבים. "עוד לפני שנפתחה ההצבעה להידחות הראשונות, עשיתי שני דברים. ראשית, ביקשתי לצאת מיד כדי לערוך איזשהו בירור רפואי דחוף ולעשותו בתנאים שלי, אבל אי אפשר מיד. 24 שעות צריכות לחלוף בין הבקשה לאישורה. למה? דיקטטורה, זה למה. אין למה. אין למי לפנות ולקבול על העדר הלמה. דיקטטורה ניכרת בין היתר בגחמנות של שליטיה, בהעדר כל קשר בין חוקיה לרווחתם של נתיניה: ככה זה", כתבה מלמד.

ההתכנות לבדיקה נשענת על מה שזכה לשם "פרשת הכדורים" שהתפוצצה לפני כשלוש שנים כאשר מתמודדים בבית "האח הגדול" טענו שקיבלו כדורים פסיכיאטריים. אז הקימה הרשות שלוש ועדות לקביעת כללים אתיים לתוכניות ריאליטי. אחת מהוועדות שהוקמה היא של ההסתדרות הרפואית. הוועדה שבראשה עמד פרופ' אריה בס קבעה בין היתר, בדו"ח שפרסמה כי: "בריאותו הנפשית והגופנית של המשתתף בתוכנית ריאליטי, טובתו ורווחתו יהיו תמיד עדיפים על פני שיקולי רייטינג, בידור, או כל שיקול אחר שאיננו רפואי, וללא כל תלות בשיקולי ההפקה או כל גורם אחר שאיננו רפואי. כל משתתף יהיה רשאי לבקש חוות דעת רפואית נוספת בכל שלב משלבי הפקת התוכנית, מכל גורם רפואי שיבחר".

עם זאת, הוועדה לא התייחסה בשום צורה ללוחות הזמנים המדויקים לקבלת טיפול כזה. יצוין, כי בקשת מסרו עם תחילת עונת ה-VIP כי את הקאסט מלווה צוות רפואי, החל משלב המיונים וכי ישנה הפרדה מוחלטת בין הצוות הרפואי לבין ההפקה.

מוקדם יותר היום, מסרו בקשת, בנוגע לטענותיה של מלמד: "אנחנו אוהבים את אריאנה ומאחלים לה כל טוב. גם אחרי יציאתה מהבית נשמח לשתף פעולה". ברשות השנייה סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully