וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: מילצ'ן בדרך להסכם

21.5.2015 / 15:10

"אנחנו רואים שגם ארנון מילצ'ן מעריך את המצב העסקי שהערוץ נמצא בו ורוצה לחזור ולהשקיע בו", אמר מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי בהרמת כוסית במשרדי הערוץ, לכבוד חג השבועות. מילצ'ן מחזיק בכ-24% ממניות הערוץ ובשנים האחרונות הוא חדל להזרים אליו כסף

ארנון מילצ'ן. AP
ארנון מילצ'ן/AP

על רקע חוסר הוודאות בנוגע לעתידו של ערוץ 10, בישר היום מנכ"ל הערוץ לעובדים כי ארנון מילצ'ן יחזור להשקיע בערוץ. "אנחנו רואים שגם מילצ'ן מעריך את המצב העסקי שהערוץ נמצא בו ורוצה לחזור ולהשקיע בערוץ. בשם כל העובדים אני רוצה להביע תקווה שמילצ'ן ישלים בימים הקרובים את המהלך", אמר ורשבסקי בהרמת הכוסית במשרדי הערוץ, לכבוד חג השבועות.

ארנון מילצ'ן מחזיק בכ-24% ממניות הערוץ. בשנים האחרונות הוא חדל להזרים כסף לערוץ, ואף קרא לבעלי המניות האחרים לרכוש את חלקו. אולם בימים האחרונים הביע מילצ'ן עניין ברכישת הערוץ יחד עם היזם ואיש ההיי טק, אילן שילוח.

ורשבסקי הוסיף כי נעשים מהלכים לקראת מעבר לרישיון,
ועדכן את העובדים בנוגע למצב העסקי והכלכלי של הערוץ. "התוצאות העסקיות שאנחנו משיגים טובות יותר ממה שהערכנו והנחנו בתוכנית העסקית", אמר ורשבסקי, והתייחס גם לשילוח: "הוא קיבל עכשיו מחדש את הנתונים העסקיים האחרונים, והוא הופתע לטובה".

ורשבסקי הביע ביטחון בכך שהמהלכים הנדרשים למעבר לרישיון יושלמו במועדם והדגיש בפני העובדים את החשיבות בכך שישא רווחים לבעלי המניות: "כל משקיע שייכנס לערוץ ירצה קודם כל לקבל החזר על ההשקעה שלו וזה דבר שחשוב שכולנו נפנים".

ממתינים למשקיע, עותרים לבג"צ

במקביל להמתנה למשקיע, בערוץ נאבקים בחוב החדש שהטיל עליהם ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו. כפי שפורסם אתמול (רביעי) ערוץ 10 עתר לבג"צ בבקשה לבטל את ההחלטה שנתניהו קיבל בשעות האחרונות שלו כשר אוצר - לחייב את הערוץ לשלם 16.8 מיליון שקלים. "זוהי, אפוא, תמצית התנהלותו של שר האוצר", נכתב בעתירה, "התנהלות המאופיינת בברוטליות רגולטורית, בהתייחסות לזכות הטיעון של ישראל 10 כאסקופה נדרסת שתוצאותיה היא פגיעה קשה בישראל 10, תוך סכנה מוחשית לעצם קיומו של ערוץ 10 בטווח המיידי, לפלורליזם בשוק התקשורת ולחופש הביטוי".

שופטת בית המשפט העליון, ענת ברון, נענתה לבקשת הערוץ והורתה על קיום דיון דחוף תוך שהעניקה לנתניהו שבעה ימים כדי להגיש תגובה לעתירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully