וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוביץ' על ההרצאה ב-TEDx: "יותר קשה ממשדר בחירות"

עשרה יזמים ישראלים ירצו הערב במיזם ההרצאות המקומי של TED תחת הכותרת "Game Changers". חיימוביץ' תרצה על פרויקט "יום שני ללא בשר": "12 דקות באנגלית הן לא אזור הנוחות שלי. אני כבר כמה ימים מרצה בפני כל מי שעבר בדרך"

עריכה: ניר חן

הערב החל מהשעה 16:00 יתקיים במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב אירוע TEDxIDC, אירוע ההרצאות המקומי מבית TED, אתר ההרצאות הנחשב בעולם, שייערך בחסות המרכז הבינתחומי בהרצליה. הכנס יערך בסימן "Game Changers" ("משני מציאות") וינאמו בו בין היתר העיתונאית מיקי חיימוביץ', הספורטאית קרן לייבוביץ', היזם יוסי ורדי, הצלם עדי ברקן, השף יובל בן נריה ואחרים. כל ההרצאות יינתנו באנגלית ואורכן יהיה עד 17 דקות.

בין המרצים תהיה, כאמור, מיקי חיימוביץ', שתדבר על המיזם שלה, "יום שני ללא בשר". חיימוביץ' סיפרה בראיון להדס סיני על ההכנות וההתרגשות לקראת ההרצאה הערב: "תנו לי ארבע שעות משדר חדשות, משדר בחירות לייב, ולא 12 דקות הרצאה בעל פה באנגלית. זה לא אזור הנוחות שלי". חיימוביץ' סיפרה כי בכל הימים האחרונים היא מתאמנת ומרצה לכל מי שמעוניין לשמוע: "גם הבוקר בפילאטיס נתתי הרצאה למתאמנות".

"כל אחד מהאנשים הערב ידבר על המסע שלו", אמרה חיימוביץ'. המסע האישי שלה החל בערב שבו החליטה לעזוב את עולם החדשות ואת הגשת המהדורה המרכזית בערוץ 10 והמשיך בהחלטה שלה להתמסר לפרויקט "יום שני ללא בשר" - שקיים ב-35 מדינות בעולם - ולהביא אותו לארץ.

חיימוביץ' הביאה את הפרויקט לארץ ב-2012 ומאז היא מנסה לגייס גופים, ארגונים ואת מערכת החינוך לוותר בכל יום שני על צריכת בשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully