וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CTV מצטרפת לרשת הפרסום של ארטימדיה

וואלה ברנז'ה

26.5.2015 / 11:54

החברות חתמו על הסכם במסגרתו המדיה במסכי החוצות הדיגיטליים של CTV תונגש לכלל המפרסמים ומשרדי הפרסום דרך הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת ארטימדיה (artimedia) העוסקת בפיתוח טכנולוגיות פרסום בוידאו, ו-CTV ישראל, המפעילה מסכי פרסום דיגיטליים, חתמו היום (ג') על הסכם שיתוף פעולה ייחודי במסגרתו המדיה הפרסומית של CTV בשלטי חוצות דיגיטליים תמכר ותוגש אוטומטית באמצעות הרשת של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בוידאו.

ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות קמפיינים בשלטי החוצות הדיגיטליים של CTV דרך הממשק של ארטימדיה לניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת. מסכי הענק ממוקמים בצמתים ובצירי התנועה המרכזיים בארץ וזוכים לחשיפה של למעלה מ-2 מיליון צופים מדי יום.

ההסכם עם CTV מתווסף להסכמים שנחתמו לאחרונה עם אתרים כגון וואלה! וגלובס להטמעת הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה במדיית הוידאו של האתרים. בשבועות האחרונים החלו משרדי הפרסום והמפרסמים המובילים בארץ להעלות קמפיינים באופן עצמאי באמצעות הפלטפורמה של ארטימדיה, המציעה כיסוי של מעל למחצית משוק צפיות הוידאו בתכני פרימיום באינטרנט הישראלי.

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו גאים להנגיש למשווקים את המדיה הדיגיטלית של CTV ולהוסיפה לתמהיל המדיה שלנו, שכלל עד כה מלאי פרימיום בדסקטופ ובמובייל. האפשרות להעלות קמפיין וידאו לקהלים בבית וברחוב, דרך ממשק אחד, היא מהפכנית הן בישראל והן בעולם, ותסייע למפרסמים ולמשרדים לפגוש את קהלי היעד של המותג בכל זמן ובכל מסך".

גיא שנקמן, מנכ"ל CTV: "שיתוף הפעולה יספק ערך רב למשווקים המחפשים פתרונות חדשניים ואפקטיביים לפרסום פרוגרמטי חוצה מסכים ואפשרויות מתקדמות לטירגוט צרכנים במרחב הציבורי".

לדברי קרן חזן, סמנכ"לית המכירות של CTV: "שילוב המסכים הדיגיטליים של CTV בפלטפורמה הטכנולוגית של ארטימדיה מביא למפרסמים חווייה כוללת להפצת מסרים פרסומיים בצורה אחידה, יעילה ומדידה. מדובר בקומבינציה מנצחת של פרסום דיגיטלי בעולמות האונליין והאופליין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully