וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר קליגר ומר יבין

28.5.2015 / 10:36

אוניברסיטת חיפה תעניק תארי כבוד לעיתונאים חיים יבין ונח קליגר. באוניברסיטה הסבירו כי יבין יקבל את התואר על היותו פורץ ומתווה דרך. קליגר יקבל את התואר על הישגיו המקצועיים

חיים יבין. ברני ארדוב
חיים יבין/ברני ארדוב

אוניברסיטת חיפה תעניק את אות הכרמל לחיים יבין ותואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד לעיתונאי נח קליגר. את תואר הדוקטור לשם כבוד יקבל קליגר, בן 89, ביום שלישי הקרוב. באוניברסיטה נימקו את הענקת התואר בכך שקליגר הקדיש את פועלו להנצחת ולהנחלת זכר השואה והשקעתו בחינוך הדור הצעיר לזכר השואה.

קליגר שימש קליגר ככתב ספורט בידיעות אחרונות. בין היתר היה עורך מוסף הספורט, עורך חדשות חוץ בדסק החדשות וכתב. בתפקידו זה הוא כיסה את כל המשפטים נגד הפושעים הנאציים, מאדולף אייכמן וג'ון דמיאניוק בירושלים, דרך משפט פושעי אושוויץ בפרנקפורט וכלה במשפט פושעי מיידנק וטרבלינקה בדיסלדורף.

יומיים לאחר מכן, ביום חמישי, יקבל יבין, בן 83, את אות יקיר הכרמל במסגרת אירוע 20 שנים לחוג לתקשורת של האוניברסיטה, שם נימקו את הבחירה במי ששימש שנים רבות כמגיש "מבט" בכך שתרם להתפתחות תחום התקשורת בישראל ו"לגיבושה של החברה הישראלית, באמצעות סדרות התעודה שיצר ועל היותו במשך שנים הדמות האמינה והממלכתית שתיווכה בין הציבור ובין החדשות בארץ ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully