וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המארח החדש של ערוץ 20: עמיר בניון

28.5.2015 / 18:27

פרסום ראשון: אחרי שערוריית ברק אובמה, הסטודנט אחמד ושיר התגובה "אויב המדינה", לעמיר בניון יהיה מעתה פחות זמן לכתוב שירים. לוואלה ברנז'ה נודע כי בניון יגיש תוכנית אירוח שבועית בערוץ 20

עמיר בניון. אוהד רומנו,
עמיר בניון/אוהד רומנו

אל צבי יחזקאלי, אברי גלעד, אראל סג"ל, עדן הראל ועודד מנשה בערוץ 20, מצטרף טאלנט חדש: המוזיקאי עמיר בניון, שיגיש תוכנית בידור ואירוח - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התוכנית שתשודר מדי שבוע במוצאי שבת, צפויה לעלות בעוד כחודש וחצי.

בשנה האחרונה שמו של בניון נקשר בעיקר לסערות סביב שיריו. רק לפני פחות מחודש, הוא פרסם בעמוד הפייסבוק שלו שיר שבו תיאר בניון את נשיא ארצות הברית ברק אובמה, כעורב אכזר וכינה אותו "זבל אכזרי". את השיר ליווה סרטון ובו נראה עורב שחור כשהוא נושא בפיו את הראש של אובמה.

לאחר פרסום השיר, אמר בניון לוואלה תרבות: "אני מייחל למותו של הרשע, כרגע מי שמייצג את שיא הרשע בעולם הוא אובמה". לאמירות הקשות של בניון בוואלה תרבות, הגיבו בשגרירות ארצות הברית בישראל, ומסרו: "נעצבנו לשמוע את התיאורים הדוחים".

לפני תקרית אובמה, יצא בניון עם השיר "אחמד אוהב ישראל", שבו כתב: "ברגע שיפנה לו אחמד את הגב, יתקע בו סכין מושחז". בעקבות הסערה סביב השיר וגינויים שהופנו כלפי בניון, הוא מיהר להקליט שיר חדש בשם "אויב המדינה".

בערוץ 20 סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully