וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל רעל? חיים של רעל

31.5.2015 / 11:05

מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" הזכיר את "טיל הרעל" שבו איים רני רהב על שרון שפורר. התוצאה: רהב שלף את לאה רבין המנוחה ויצא לסיבוב שני, הפעם בטוויטר, נגד המבקר

רני רהב רינה מצליח. איציק בירו, מערכת וואלה! NEWS
כמה ימים לפני השידור, ממתיקים סוד. רינה מצליח ורני רהב/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירו

איש יחסי הציבור ורני רהב יוצא לסיבוב נוסף נגד מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות", עינב שיף. קצת רקע: בימי "הכוכב הבא", הביע רהב את דעתו הבלתי מצונזרת על שיף, כאשר בטעות סבר שמדובר בגברת ולא באדון. הבוקר (ראשון), שוב נתקל רהב חזיתית בשיף, שהתייחס לתוכנית "פגוש את העיתונות", ששודרה אתמול ועסקה בסוגיית השיימינג ברשתות החברתיות.

שיף התייחס להשתתפותו של רהב בתוכנית, לצד אריאנה מלמד. הוא ציין כי ההתלהמות אינה מתרחשת רק בדיונים ברשת, אלא גם בערוץ 2 ובדיון עצמו. לראייה הזכיר שיף את הדברים שאמר רהב לעיתונאית שרון שפורר, כאשר איים עליה ב"טיל רעל".

רהב בתגובה מיהר לצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "עינב שיף, חברתי לאה רבין היתה אומרת על אנשים כמוך:'כתב ונשאר בחיים', אז כתבת ונשארת בחיים, אבל השאלה המרכזית איזה סוג של חיים, חיים של רעל? עצוב".

הדיון שהתנהל אחר כך סבב בעיקר סביב מינו של הכותב, גם הפעם לאחר שהיה מי שסבר כי מדובר במבקרת ולא במבקר. טעות שסיפקה לרהב בסיס לתזה שאיש לא מכיר את הכותב, או כפי שניסח את זה בתגובה לציוץ: "הכי עצוב לעינב שאתם לא יודעים מיהו? זה כבר היה שווה לצייץ".

רני רהב, תרצה להוסיף?

"לא אני לא מעוניין להגיב".

עינב שיף סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully