וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לטלי גורן: "האישה החזקה של קשת"

2.6.2015 / 16:09

פרס "תקשורראשון" של המכללה למינהל עבור הישגים יוצאי דופן בתעשיית התקשורת הוענק היום לסמנכ"לית התקשורת והרגולציה בקשת: "ניצבת בחזית המאבקים התקשורתיים והרגולטוריים של הזכיינית"

טלי גורן. עידן גרוס, מערכת וואלה! NEWS
טלי גורן/מערכת וואלה! NEWS, עידן גרוס

בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל העניק היום (שלישי) את פרס "תקשוראשון" לסמנכ"לית התקשורת והרגולציה בזכיינית "קשת", טלי גורן. בין הנימוקים לבחירתה של גורן: "האישה החזקה של קשת, מייצגת חיבור נדיר בין מצוינות, שליחות חברתית, ומימוש ערכיה של המכללה למינהל. ניצבת בחזית המאבקים התקשורתיים והרגולטוריים של הזכיינית, תוך טיפול במשימות מיוחדות והתמודדות בלתי אפשרית כמעט מול החוקים המתהפכים והרגולציה".

אבי ניר, מנכ"ל קשת בירך את גורן ואמר :"טלי גורן פועלת במציאות קשה מאין כמותה של לחצים עצומים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לטלי על שנים של עשייה יוצאת דופן עבור קשת". טלי גורן הודתה למשפחתה ולצוות המכללה למינהל, ואמרה: "אני רוצה להודות למכללה למינהל על שהעניקה לי ארגז כלים שעזר לי להתמודד בעולם תקשורתי שמשתנה באופן תדיר, למשפחה שלי, ולעמיתי בקשת".

פרס "תקשורראשון" מוענק זו השנה השניה לבוגרי בית הספר לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למינהל עבור הישגים יוצאי דופן בתעשיית התקשורת. בשנה שעברה הפרס הוענק לאיש חדשות 2 שי גל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully