וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר נפרד ממחזיקת "תיק הסקרנות"

3.6.2015 / 16:14

לוואלה ברנז'ה נודע כי מרב שיפמן, מנהלת החדשנות במחלקת הפיתוח בקשת, הודיעה על עזיבתה לאחר תשע שנים בזכיינית. לאחרונה שיפמן היתה שותפה לפיתוח "אמזונס", הפורמט החדש של קשת ואבוט המאירי

מירב שיפמן. צילום: רונן אקרמן, מערכת וואלה! NEWS
מירב שיפמן/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רונן אקרמן

מרב שיפמן, מי שהיתה אחראית בשנים האחרונות על תחום החדשנות בקשת והייתה שותפה לפיתוח פורמטים טלוויזיוניים רבים, עוזבת את קשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שיפמן גויסה לפני שנתיים על ידי רן תלם למחלקת הפיתוח בקשת והיתה אחראית למיקוד ופיתוח תכניות ומהלכי תוכן.

לאחרונה שיפמן היתה שותפה לפיתוח "אמזונס", הפורמט החדש של קשת ואבוט המאירי, המצטלם בימים אלה בג'ונגלים בדרום אמריקה ו-"BOOM!" - שעשועון שנמכר ליותר מ-10 מדינות ברחבי העולם. בנוסף, שיפמן שותפה לפיתוח פרויקטים חדשים עם עידו רוזנבלום שיצאו להפקה בקרוב.

שיפמן החלה את דרכה בקשת ב-2006 בחטיבת המחקר, ובשנת 2008 הקימה את מחלקת מחקר הניו מדיה של mako והובילה מטעם הזכיינית את המהלך למדרוג המדידה באינטרנט בו כיהנה כיו"ר הוועדה למדרוג. לפני כן, עבדה שיפמן כשמונה שנים בטלעד.

מרב שיפמן: "אני רוצה להודות לאבי ניר ולרן תלם על שנים של עבודה יצירתית משותפת, על שאפשרו לי להתפתח מקצועית, את החופש להמציא וליצור, ולהוביל מהלכים חדשניים".

רן תלם, סמנכ"ל התוכן בקשת: "במהלך חייו של אדם הוא פוגש אנשים חכמים, ואנשים חכמים מאוד, ואנשים ממש ממש חכמים. מרב שייכת לקבוצת האנשים המאוד מאוד חכמים שיצא לכולנו לפגוש. במהלך השנים שלה בקשת החוכמה שלה, והסקרנות שלה, הובילה את קשת לכיוונים ששינו את פני הטלוויזיה בישראל. זו הייתה זכות, ועונג, וחוויה מלמדת לעבוד לצידה של מרב, ואנחנו מאחלים לה את כל ההצלחה שאפשר".

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "מרב שיפמן עבדה בקשת בתחום המחקר, הפיתוח והתכניות, אבל למעשה היא קיבלה וניהלה וייסדה את תיק הסקרנות ורוחב האופקים. קשה ללמד סקרנות וחקרנות, אולי בלתי אפשרי, ולכן היתה התרומה של מרב כה ייחודית וכה מזוהה אתה, עם אישיותה, יכולתה ורוחב אופקיה. כשאנו היינו עסוקים ביום יום, נוכחותה, אישיותה ועבודתה של מירב לקחו אותנו למקומות שבהם רצינו להיות ולעתים גם הצלחנו. לא מעט בזכותה. בכך, לא רק תרמה מרב לקשת, אלא היה לה גם חלק נכבד בעיצוב וגיבוש זהותה של קשת, תכניה ואיפיוניה. רק שילוב כה יוצא דופן של תכונות מקצועיות ואישיות, יכול היה לחולל את כל אלו. ועל כל אלו ועל עוד הרבה תודה גדולה אישית וארגונית למרב. נתראה ונעשה ונסתקרן ונרחיב גם בהמשך דרכך. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully