וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

5.6.2015 / 10:03

מי הבכירה שעוזבת את ynet • ומי מדלגת בין המדורים של P PLUS • ומי המפיק הישראלי שממתין למוח שלכם • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

דונט ספיק אינגליש

שינויים ב-ynet: שרה מילר, עורכת האתר בגרסתו האנגלית, הודיעה על פרישה מתפקידה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כזכור, במחלקת האתר מבית ידיעות אחרונות באנגלית נפרדו בחודש האחרון משלושה עובדים מלבד מילר, שתעזוב בעוד מספר שבועות.

השוק הישראלי קטן וצפוף לכם? חברת הטלוויזיה הגרמנית ProSiebenSat.1 מזמינה יוצרים מרחבי העולם להגיש הצעות לפיתוח סדרות. קובי גל רדאי, שמונה לאחרונה לסגן נשיא בכיר לקופרדוקוציות בחברה הגרמנית, פרסם השבוע קול קורא להצגת פורמטים בשלבי פיתוח מוקדמים לפריים טיים. אם אתם בעניין של סדרות פשע, בתי חולים, קומדיות רומנטיות, מיני סדרות וכאלה, אתם מוזמנים לשלוח הצעות, ואם אתם מכירים את גל רדאי מימיו כמנהל מחלקת הדרמה, התעודה והקולנוע של רשת, אתם בכלל מסודרים.

פלוס פלוס חופשת לידה

אם אתם בעניין של ההיריון של יאנה יוסף, החתונה של בר רפאלי וכמובן כל אירוע שקשור לקים קרדשיאן, אתם מוזמנים לפנות ל-P PLUS, שבימים אלו תרים אחרי רכילאית. קרן יעקובי, הרכילאית בגרסה הדיגיטאלית של פנאי פלוס, עוזבת את התפקיד ועוברת למדור הצרכנות, שם תחליף את מירב קריסטל שיצאה לחופשת לידה.

ולסיום: המפיק ואיש התקשורת אריק הניג, המסקר במשך שנים את ליגת ה-NBA עבור "ידיעות אחרונות", יטוס היום (שישי) לניו יורק עם כתב "עובדה" בן שני, כדי לצלם סרט על דויד בלאט. הסרט ישודר ב"עובדה", שבדיוק השבוע סגרה את העונה ה-21 בראיון עם נשיא ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully