וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנה מקום: ראש המטה של נתניהו במשרד התקשורת עוזב

10.6.2015 / 11:19

לאחר שאנשיו של ארדן עזבו את משרד התקשורת, ולאחר שמונה מנכ"ל למשרד, הודיע היום עו"ד איתן צפריר, האיש של נתניהו במשרד שיסיים את תפקידו בקרוב

איתן צפריר. משרד התקשורת,
איתן צפריר/משרד התקשורת

נמשכים השינויים במשרד התקשורת: עו"ד איתן צפריר ראש המטה של בנימין נתניהו במשרד, הודיע היום כי הוא יסיים את תפקידו בתקופה הקרובה. על עזיבתו של צפריר הוחלט לאחר שאושר מינויו של מנכ"ל המשרד שלמה פילבר.

עו"ד צפריר נכנס לתפקידו בדצמבר האחרון, לאחר שהשר גלעד ארדן עזב את המשרד. עו"ד צפריר היה הגורם המקשר בין נתניהו בתפקידו גם כשר התקשורת לבין הדרג המקצועי. לפני שהגיע למשרד התקשורת עו"ד צפריר שימש במספר תפקידים תחת נתניהו, בהם יועץ בכיר למזכיר הממשלה ויועץ תכנית המורשת במשרד ראש הממשלה.

"נקראתי לדגל על ידי ראש הממשלה על מנת לסייע, עשיתי זאת בלא היסוס כי ראיתי בכך שליחות, והיום אני מבקש לסיים את שירות המילואים במגזר הציבורי ולחזור לשוק הפרטי" הסביר עו"ד צפריר והוסיף כי הוא הוא מבקש להודות לראש הממשלה על הזכות לעבוד במחיצתו ועל האמון שנתן בו.

"אני מודה לאיתן צפריר על תרומתו המקצועית המצוינת והמסורה בתקופה לא פשוטה. צפריר סייע בכישרון ובאחריות בנושאים שעמדו לפתחי כשר התקשורת" אמר ראש הממשלה.

מאז שנכנס נתניהו למשרד התקשורת, מלבד חילוף המנכ"ל והמינוי של פילבר, עזב את משרד התקשורת עו"ד ניר אוגולניק, היועץ המקצועי, שהיה מזוהה, כמו המנכ"ל המפוטר אבי ברגר עם ארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully