וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

12.6.2015 / 9:31

לאיזו משבצת מגיע ז'וז'ו אבוטבול • מי נפרד אחרי יותר מעשור מרדיו ללא הפסקה • ומי הכתב שיוסיף לשמו את הטייטל המהודר ד"ר • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

מסתמן: ז'וז'ו אבוטבול, בדרך כלל מגיש תוכניות לילה בקול ישראל, יקבל תוכנית שבועית, במשבצת היותר נחשבת ברשת ב', בין 14:00 ל-15:00 בצהריים. לוואלה ברנז'ה נודע כי אבוטבול צפוי להגיש יחד עם עו"ד ד"ר יפעת ביטון, תוכנית שתעסוק בענייני ביורוקרטיה וצרכנות. תפיק ותקבל מכם שיחות טלפון עם תלונות על בעיות בארנונה ומלחמות ברשויות: שוש גולה, המפיקה הקבועה של "סדר יום".

רועי ווסט נפרד מרדיו 103 ללא הפסקה, לטובת חברת סטארט אפ. ווסט שהחל לעבוד ברדיו 103 לפני יותר מעשור, ערך בשנתיים האחרונות את תוכנית הבוקר היומית של גיא זהר, ולעיתים החליף את זהר מאחורי המיקרופון. את ווסט יחליף עופר פרצמן שמר, לשעבר ראש דסק חדשות ב"ידיעות אחרונות", העורך הראשי של מהדורות החדשות המקומית בכבלים ומי שהיה בצוות ההקמה של ערוץ החדשות הבינלאומי i24news.

למי שתהה לאן נעלם אבישי בן חיים: מתברר שהכתב והפרשן לענייני חרדים בחדשות 10, לקח חופשה של כחודש ימים כדי להשלים את הדוקטורט בפילוסופיה. בשבוע הבא (בעזרת השם) יחזור בן חיים למסך לאחר שהגיש את הדוקטורט שלו בנושא "הרב עובדיה יוסף: יחסיו למקובלים ויחסיו עם 'הנסתרות'".

ריכוז סיכונים בהארץ

כתב ההתנחלויות של עיתון "הארץ" חיים לוינסון, הוא החל מהשבוע גם הכתב לענייני שירותים חשאיים, ובפירוט: מוסד, שב"כ, הוועדה לאנרגיה אטומית, כולל הכורים והמכון הביולוגי. את תחום השירותים החשאיים סיקר בעבר יוסי מלמן, ולאחר עזיבתו לפני כשלוש שנים, פוזרו השירותים וגם החשאיים בין מספר כתבים בעיתון.

פעם הבאה שלח"כ נחמן שי תהיה הצעת חוק בנוגע לרשות השידור תקבלו את ההודעה לעיתונות מאדם וייס. החל מהשבוע מחליף וייס את נעה עמיר שנפרדת מהתפקיד אחרי שלוש וחצי שנים. לפני שהגיע לח"כ שי שימש וייס היועץ פרלמנטרי של ח"כ איציק שמולי. לפני כן היה במשך שנתיים שליח הסברה של הסוכנות היהודית בניו יורק ובקייפטאון, שבדרום אפריקה.

תהיו יפים במצעד, תזכרו שהחום והלחות הורסים את השיער ותיכנסו למדלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully